Dating "gedoe" onduidelijkheid en twijfel, hoe verder

Pagina: 1
Acties:
  • 11.835 views

• pbeense94
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 22-11-2024
Vanaf augustus ben ik (man 30), aan het daten met dame (tevens 30) en hebben elkaar rond de 10 keer gezien. Ontmoet via Tinder, kort daarna verwijderd door haar. Zij was in het begin erg responsive en open. Echter gedurende drie maanden is wel het volgende gebeurd:

- Uit het niks was zij stuk minder repsonsive. Na pushen mij kant gaf ze toe dat ze opeens twijfels had (verleden dingen meegemaak en kost haar tijd om mensen binnen te laten). Na dit hebben besproken, was het weer back to normal;

- Trof via-via een dating profiel van haar dat "nieuw" was aangemaakt. Na aangesproken hebben hierop bleek het dat een avond zich "eenzaam" voelde en haar tijd wilde doden;

- 2x argumenten, omdat ze compleet misinterpreteert wat ik zeg (incluis een meltdown in een restaurant);

- Haar liefdestaal is niet lieve dingen zeggen (doet ze alleen als ze dronken is), dus moeilijk te peilen wat ze echt denkt/vindt;

- Nu: wederom afstandelijk. Ze gaf aan weer over dingen te twijfeln. Ik suggesteerde een break (komende dagen geen contact).

Ben nu aan het twijfelen. Ze is aantrekkelijk qua looks, maar dit is absoluut geen solide basis om door te gaan/starten van iets serieus. .

Mijn vraag is wat jullie mening hierover is, en wat jullie zouden doen in zo'n situatie? Stoppen, tijd geven, uit wijken naar haar? Of aangeven, dit verlang ik en zo niet moeten wij ermee stoppen.

• pbeense94
Excuus voor subject line, zou "Gedoe" moeten zijn..

Acties:
  • +71 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:08

Illusion

(the art of)

Beauty fades, but dumb is forever.

Stoppen en op zoek naar wat anders.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • +67 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Run forrest run!!

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:22
Ik zie eigenlijk alleen maar red flags. Ik zou gewoon 1 laatste berichtje sturen dat het niks gaat worden en vervolgens unmatchen, blokkeren en doorgaan met je leven. Geen tijd meer aan spenderen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:09
Stop maar gewoon.
Dit gedrag zal nog wel even zo doorgaan en in de tussentijd had je al een beter iemand kunnen vinden die wel normaal doet.

Blijkbaar ben jij nog niet eens goed genoeg om "de tijd te doden"
En zoekt ze daar iemand anders voor.

[ Voor 27% gewijzigd door 3dmazter op 21-11-2024 21:05 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is er überhaupt iets leuks aan haar?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:12
pbeense94 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:39: Ze is aantrekkelijk qua looks, maar dit is absoluut geen solide basis om door te gaan/starten van iets serieus. .
Je zegt het zelf eigenlijk al, dit is veel te veel gedoe. Deze periode zou juist leuk moeten zijn. Ik zou het afkappen en weer doorgaan met mijn leven ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Lekker verder kijken. Jullie hebben al meer gedoe gehad in de 10x dat jullie elkaar hebben gezien dan dat ik heb gehad in 10 jaar relatie.

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:49

Rmg

Je bent 30, heb je serieus zin in dit soort (kinderachtig) gedoe op je 30e?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mijn opmerking was gestoeld op het feit dat ik 25 jaar terug een lekker ding aan de haak had geslagen en ze ziet er nog steeds goed uit..

Heeft alleen inmiddels wel 5 kinderen met 4 vaders..
Geen van mij gelukkig ik was er op tijd over uit zeg maar.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pbeense94
Ja bizar, dacht dat ik hier overheen was. De seks is erg fijn en het uiterlijk.. lief zo nu en dan geweest qua gestures. Apart dat ik twijfel..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Met alle ^^

Wegrennen en wegblijven, en dus JUIST ook als (en ik wil er wel een flesje wijn op inzetten) ze over een paar weken bij je komt bedelen om aandacht.

Die types ook meegemaakt (ben wat ouder) maar dat is echt alleen aandacht en ellende.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:22
pbeense94 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:09:
Ja bizar, dacht dat ik hier overheen was. De seks is erg fijn en het uiterlijk.. lief zo nu en dan geweest qua gestures. Apart dat ik twijfel..
Je moet iets minder met je Frankfurter denken en meer denken aan het lange termijn en de connectie met de persoon. Uiterlijk is uiteraard wel belangrijk maar als het innerlijke zo is dan gaat dat echt niks worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:40

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Tijd om weer eens met de hersens in je hoofd (ipv die tussen je benen) te gaan denken, dus ;)

Edit: @Stroopwafels dacht hetzelfde _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door FooLsKi op 21-11-2024 21:13 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:41

SomerenV

It's something!

Er bestaat zoiets als fuckbuddies :+

Maar relatie materiaal this is not. Afkappen dus.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3dmazter
  • Laatst online: 22:09
Ronald.42 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:08:
Mijn opmerking was gestoeld op het feit dat ik 25 jaar terug een lekker ding aan de haak had geslagen en ze ziet er nog steeds goed uit..

Heeft alleen inmiddels wel 5 kinderen met 4 vaders..
Geen van mij gelukkig ik was er op tijd over uit zeg maar.
Een mooie vrouw heb je nooit alleen.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Oh ja, leuke red flag is, als ze jou allemaal levensbeschouwelijke psychologische vragen gaan stellen die ze zich nog herinneren van hun eigen sessies :+ (en ja dat waren bij mij bloedmooie sexuaeel actieve vrouwen die ik mijn huissleutel niet toevertrouwde)

[ Voor 25% gewijzigd door franssie op 21-11-2024 21:15 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Lekker als FWB doorgaan en verder daten met anderen. Zij kijkt verder, dan mag jij dat ook toch?

I have stability. The ability to stab.

• pbeense94
Wat ik ook heb gemerkt is bij het wijzen op dating profiel, zij het draait alsof mijn reactie overdreven was. Omdat ik vroeg wat haar intenties nu zijn. Hetzelfde met dingen compleet misinterpreteren, hier op wijzen en dan nog steeds zeggen dat het mijn fout is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 15:30

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

niet reageren is ook een optie

[ Voor 68% gewijzigd door We Are Borg op 22-11-2024 07:12 ]

Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:05
niet reageren kan ook

[ Voor 82% gewijzigd door We Are Borg op 22-11-2024 07:13 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:34
Als het in deze fase al gedoe is, hooguit fwb

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je stelt je vraag op de verkeerde plek: Het grote Dating topic deel 2

Alleen ik vermoed dat je daar nog geen toegang toe hebt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
pbeense94 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:17:
Wat ik ook heb gemerkt is bij het wijzen op dating profiel, zij het draait alsof mijn reactie overdreven was. Omdat ik vroeg wat haar intenties nu zijn. Hetzelfde met dingen compleet misinterpreteren, hier op wijzen en dan nog steeds zeggen dat het mijn fout is.
Zoals iedereen al zei is ze een grote lopende red flag. Dit is daar gewoon één van. Als je hier mee door wil gaan moet je wel heel erg desperate zijn. Die chick heeft hier helemaal geen zin in joh. Behandel haar zoals ze jou behandelt... als een fuckbuddy.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:25

TeeDee

CQB 241

PeepPeepPeep schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:23:
Zeg, kan je met je nieuwe profiel niet ergens anders zielige nepverhaaltjes gaan ophangen?
Dit vind ik een interessante opmerking. Hebben we het hier over een troll?

Verder, als het echt allemaal zo is, wat doe je? Je bent 30, duidelijk al twijfels, elkaar nog maar 10 x ontmoet en nu al over liefdestaal praten. Je bent volgens mij gewoon teleurgesteld in haar woordenschat tijdens sex.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28

-tom-562

Oliesjeik

Next

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:19
Offtopic

[ Voor 101% gewijzigd door Outerspace op 22-11-2024 11:56 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TeeDee
  • Laatst online: 20:25

TeeDee

CQB 241

offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Outerspace op 22-11-2024 11:56 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Na 10 dates? Wtf doe je daar nog mee dan? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:55
Met alleen een smiley als oneliner komen we er niet

[ Voor 86% gewijzigd door Outerspace op 22-11-2024 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:31
Trichoglossus schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 00:11:
Wel apart dat iemand zich op een forum als tweakers gaat registreren om vervolgens met deze vraag te komen.
Misschien liever reactie uit een groep Tweakers, dan meer onduidelijkheid uit het Viva Forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 14:06
Hoe weet jij van dit profiel op een andere site. Was jij zelf ook een nieuw profiel aan het aanmaken? Ander dan dat je zelf twijfelt had je dat toch niet op hoeven kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbeense94
Een vriend die in de buurt van haar woont stuurde het door aan mij…

Ik blijf het een lastige situatie vinden. Harduit zeggen: ik kap ermee, of grenzen aangeven en kijken of dingen kunnen veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Gewoon kappen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

pbeense94 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:52:

Ik blijf het een lastige situatie vinden. Harduit zeggen: ik kap ermee, of grenzen aangeven en kijken of dingen kunnen veranderen..
Waarom zou je met zo,'n kinderachtig persoon waar je nu al gezeik mee hebt een relatie willen. Dit klinkt echt als middelbare school drama

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-09 09:50
Trichoglossus schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 00:11:
Wel apart dat iemand zich op een forum als tweakers gaat registreren om vervolgens met deze vraag te komen.
Kan ook een Tweaker zijn, die dit niet wil vragen op zijn reguliere account. Dat kan ik bij privezaken eigenlijk nog wel begrijpen.
Je vroeg om advies en het is wel erg duidelijk wat dit is. alle signalen lijken er op dat zij het eigenlijk ook niet ziet zitten.
De kans is groot, dat zij jou uiteindelijk helemaal laat vallen, terwijl jij nog zo hard hoopte dat het beter zou gaan.
Ben nu aan het twijfelen. Ze is aantrekkelijk qua looks, maar dit is absoluut geen solide basis om door te gaan/starten van iets serieus. .
De conclusie heb je eigenlijk zelf al gemaakt. Het is geen solide basis om te gaan starten van iets serieus.
En die solide basis heb je wel nodig, voor een gezelligheid, vertrouwen en een relatie.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hoevenpe
Don't put your dick in crazy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbeense94
Ja, jullie vinden haar dus “ook” objectief crazy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
pbeense94 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:29:
Nou ja, het blijft wel dat we één kant van het verhaal hier lezen. Dat gezegd hebbende, sommige zijn iig objectief geschreven, een nieuw datingprofiel gemaakt te hebben bijvoorbeeld. Wat al enorme rode vlag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Wij horen slechts één kant van het verhaal, te kort door de bocht om dat op basis van jouw verhaal te constateren.

Dat gezegd hebbende: het kost je meer energie dan dat het oplevert, geen basis dus hooguit fwb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ja, en jou ook wel een beetje, zie:
President in "Dating "gedoe" onduidelijkheid en twijfel, hoe verder"

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57

Let op, op het moment dat jij zegt, ik kap ermee of dit wordt niks, draait ze ineens als een blad aan de boom om en is ze superlief, veel intimiteit, enzovoorts.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:59

Ik kan vanaf afstand niet beoordelen, maar wie de schoen past trekke hem aan: Wees niet bang om alleen over te blijven, of deze vrouw als je kans te zien. Er wordt vaak zoveel maar goedgevonden uit een stukje eigen onzekerheid.

Puur uit de info die je geeft, afkappen, cold turkey, ook niet meer Friends with Benefitten, je bent al emotioneel aan deze dame verbonden, dan werkt dat niet meer voor een man.

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeepPeepPeep

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

Dien dan een TR in

[ Voor 76% gewijzigd door Outerspace op 22-11-2024 11:59 ]

Daikin single split L/L woonkamer + dual split L/L in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16 x 385Wp Bauer glas 12 x Z, 4 x O/W / Enphase IQ7+ / System Controler 3INT / 2x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:19
Tsja...en de rest is klote. Dat gaat vast werken 8)7

Wat een zinloos topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online

Wat vind je lastig? Die chick geeft zoveel rode vlaggen, je hebt net TIEN dates gehad. Dat is precies niks. Dus lekker wegwezen, haar laten weten dat het niks wordt en direct daarna blokkeren op alle kanalen. Want met die rode vlaggen gaat ze sowieso je proberen aan het lijntje te houden.

Hoeveel reacties zoals deze heb je nog nodig? Waarom blijf je vasthouden aan iemand waar je geen relatie mee hebt? Of is er iets dat je verzwijgt hier? Klinkt alsof je al jaren een relatie hebt met een borderliner waar je nu pas achter komt en zoveel ingeïnvesteerd hebt dat je moeite hebt met losmaken namelijk... niet als iemand die 10 dates heeft gehad en er dan achter komt.. dan ren je gewoon weg.

[ Voor 14% gewijzigd door SmurfLink op 22-11-2024 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:47
Tegen ieders advies zou ik zeggen, gooi niet je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt. Neem de lusten en niet de lasten, kijk ondertussen verder en zorg dat je niet (verder) verliefd wordt.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Is dit serieus?

Iemand van 30 die een meltdown heeft in een publieke situatie zonder dat jij d'r eerst hebt geslagen ofzo is instant skip, dat doe je als je 15 bent en het niet eens bent met je ouders maar daarna niet meer.

Geen idee of dit een troltopic is of een serieus topic, maar als volwassene ga je toch niet mee in dit soort onzin? Kan me voorstellen dat modern daten veel onzekerheid geeft maar ik zie alleen zekerheid dat dit niks wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbeense94
@gielie : hoe zou je dat aanpakken dan? Aangeven willen door te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbeense94
@Oon dit is zeker serieus..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

gielie schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:08:
Tegen ieders advies zou ik zeggen, gooi niet je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt. Neem de lusten en niet de lasten, kijk ondertussen verder en zorg dat je niet (verder) verliefd wordt.
Belangrijk verschil is dat je schoenen nodig hebt, een vriendin niet.
Als het nu al vechten is om gewoon een normale basis te creëren dan gaat meer dan dat alleen meer vechten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dus in vier maanden tijd heb je elkaar tien keer gezien (2.5 keer per maand). Ze klinkt inderdaad niet als de beste match, maar ik ga er even vanuit dat je niet "exclusiviteit" hebt afgesproken als je elkaar zo weinig ziet, dus dan is het toch vrij logisch dat zij nog meer dates heeft en op sites actief is? Dat zou vanaf jouw kant ook de insteek moeten zijn, of je moet er vol voor gaan (en dan wel of niet de deksel op je neus krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
pbeense94 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:14:
Ik ken de situatie niet goed genoeg maar ik zou een klein beetje afstand nemen, misschien aangeven het aan te kijken hoe het komende tijd loopt en de bal bij haar neerleggen. Als ze dan zin heeft om een keer langs te "wippen" is dat prima. Je merkt dan snel genoeg welke kant het op gaat en in de tussen tijd je ogen open houden voor andere "schoenen"

Ik weet ook niet hoe snel je denkt iets anders gevonden te hebben, wat ik om mij heen begrijp is dat Tinder uitsluitend voor snelle seks is, maargoed wat weet ik, 14 jaar getrouwd en 20 jaar relatie en nog steeds gelukkig met de vrouw van mijn dromen.

in mijn tijd moest je letterlijk op strooptocht langs de volle kroegen, waar je in de meeste gevallen te dronken raakte om nog maar iets te kunnen presteren, mooi tijd was dat.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
Oon schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:17:
[...]

Belangrijk verschil is dat je schoenen nodig hebt, een vriendin niet.
Als het nu al vechten is om gewoon een normale basis te creëren dan gaat meer dan dat alleen meer vechten zijn.
Spreek voor jezelf, ik denk dat ik het op blote voeten langer volhoud dan een hele tijd zonder "intimiteit"
Dat is immers ons doel op deze aardkloot, voortplanten, proberen althans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 09:36
Als ze niet of minder vaak reageert zou ik het lekker zo laten. Je kan niet iemand forceren om in jouw leven te blijven, wees blij met de mensen die wel die keuze maken om in jouw leven te blijven.

Daarnaast is Tinder zo'n beetje de slechtste plaats om een stabiele relatie op te bouwen. Zie ook deze video van Jordan Peterson: https://youtu.be/DG6o6_Y4hyA?si=AHIABEqY12ERa9Zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

pbeense94 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:14:
Het meerendeel van de posters in dit topic is het met elkaar eens dat dit niet gezond is en dat je hier niet verder mee moet willen.
Bevalt dat antwoord je niet en ben je specifiek op zoek naar een antwoord dat je wel door moet gaan?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:43
Sorry, maar dit topic gaat echt helemaal nergens over.

OP, je hebt duidelijk gemaakt dat je geen zin hebt in een rollercoaster van een relatie (ondanks de leuke kanten), dus daar kan gezien het heel wispelturige gedrag van de vrouw in kwestie maar 1 logische actie op volgen: afkappen.

Trouwens, it takes two to tango, dus misschien is het beter om te stellen dat het gewoon geen match is, ipv de oorzaak alleen bij haar te leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Die dame is klaar met je, heel grof gezegd. Move on.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 17-09 12:54
Ze heeft geen interesse in je verder dan die paar keer seks. Die optelsom heb je zelf toch ook wel kunnen maken inmiddels?

Volgens mij is dit al door 20 verschillende mensen hierboven beaamd.

Stoppen met reageren, nummer verwijderen en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 17-09 12:54
DedSec85 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:12:
Daarnaast is Tinder zo'n beetje de slechtste plaats om een stabiele relatie op te bouwen. Zie ook deze video van Jordan Peterson: https://youtu.be/DG6o6_Y4hyA?si=AHIABEqY12ERa9Zo
NIet mee eens, zeker niet de slechtste. Ik heb het een jaar gebruikt, paar leuke dates aan over gehouden, een FWB voor in de tussentijd en later mijn vrouw via Tinder leren kennen. Helemaal huisje, boompje, beestje nu en al een paar jaar zeer gelukkig getrouwd.

De kans is gewoon klein dat je zo iemand treft. Het is niet de slechtste plek om te zoeken naar een relatie, alleen moet je net die ene voltreffer hebben. Daarnaast speelt leeftijd ook een rol. 30'ers die op Tinder zitten die zitten daar grotendeels met een reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
gielie schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:25:
[...]

Spreek voor jezelf, ik denk dat ik het op blote voeten langer volhoud dan een hele tijd zonder "intimiteit"
Dat is immers ons doel op deze aardkloot, voortplanten, proberen althans.
Dan is je linkerhand nog steeds een betere optie dan een gestoorde chick waar je mogelijk veel te lang aan vast zit en die rare dingen kan gaan doen als jij het afkapt. Waarom zou je in vredesnaam bij deze blijven hangen en niet gewoon lekker doortinderen naar de volgende? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 12:23
Tinder maar weer installeren. Het is nu afstandelijk, laat haar maar initiatief tonen als ze echt wilt. Maar ik gok dat ze daar weinig behoefte aan heeft.

Op een slecht fundament kan je niet bouwen. Niet teveel emotionele energie in stoppen voor nu.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:58

The Zep Man

🏴‍☠️

pbeense94 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:39:
- Uit het niks was zij stuk minder repsonsive. Na pushen mij kant gaf ze toe dat ze opeens twijfels had (verleden dingen meegemaak en kost haar tijd om mensen binnen te laten). Na dit hebben besproken, was het weer back to normal;
Dat kan.
- Trof via-via een dating profiel van haar dat "nieuw" was aangemaakt. Na aangesproken hebben hierop bleek het dat een avond zich "eenzaam" voelde en haar tijd wilde doden;
🚩
- 2x argumenten, omdat ze compleet misinterpreteert wat ik zeg (incluis een meltdown in een restaurant);
🚩🚩
- Haar liefdestaal is niet lieve dingen zeggen (doet ze alleen als ze dronken is), dus moeilijk te peilen wat ze echt denkt/vindt;
🚩🚩🚩
- Nu: wederom afstandelijk. Ze gaf aan weer over dingen te twijfeln. Ik suggesteerde een break (komende dagen geen contact).
Je bent 30 jaar oud. Zij ook. Dat is de leeftijd dat je geen tijd meer moet besteden aan kinderachtige spelletjes. Zij is niet emotioneel volwassen genoeg voor haar leeftijd, en jij hebt geen tijd voor de twijfel van een ander op jouw leeftijd.

Mijn vraag is wat jullie mening hierover is, en wat jullie zouden doen in zo'n situatie? Stoppen, tijd geven, uit wijken naar haar? Of aangeven, dit verlang ik en zo niet moeten wij ermee stoppen.
Zet die roze bril af. Zij moet aan zichzelf werken voordat zij klaar is om opnieuw te daten. Ga er niet in met een "I can fix her"-houding, want het wordt een "she will damage me"-situatie.

Je hebt zelf het antwoord al, maar bent zoekende naar bevestiging. Bij deze: vriendelijk afbreken, daarbij aangeven waarom je het afbreekt zodat zij punten heeft om aan zichzelf te werken (of zij daar wat mee doet is niet jouw zorg), en weer door. Ik zou adviseren om "no contact" te gaan specifiek in dit geval omdat zij meermaals heeft aangetoond niet emotioneel volwassen te zijn. Dat is ook beter voor je eigen geestelijke staat.

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 22-11-2024 11:48 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mapuck
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 19:14
Dit soort onzinnige opmerkingen zijn offtopic

[ Voor 74% gewijzigd door Outerspace op 22-11-2024 11:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Welkom op Tweakers. Ook voor dit soort onderwerpen is hier ruimte.

[ Voor 18% gewijzigd door Ardana op 22-11-2024 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ik denk dat je verdwaald bent..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5q5VvMIMGmSDtkjrO1dyxREGY6c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ty0KLEDuygkPee8t34ycCjJ5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Ardana op 22-11-2024 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
Ze zeggen niet voor niets stick you d... in crazy ( of don't ). Meestal zijn ze hartstikke mooi en altijd "behoorlijk opgewonden" om het maar zo netjes te zeggen. Het seks aspect en het feit dat ze zo knap zijn maakt het vaak ook een goede tijd, maar het gezeik aan de andere kant is meestal dan te lastig om vol te houden. Tenzij je van nature ook een echte Alfa man bent. Die gaan er zwaar op tegen in wat om 1 of andere reden de relatie dan weer te behappen houdt ( dat soort stelletjes zie je dan meestal ook wel )

I had my share, and it was fun. But I was happy I dodged that bullet. Je hebt zoveel meer aan een lieve vriendin/vrouw die goed voor je is, waar je zonder ergens op te passen leuke tijden mee kan hebben en dingen kan ondernemen. Als elke stap moeite kost, dan is het de relatie en je tijd niet waard

Wegrennen dus, of blijven voor de seks en aangeven dat je niet meer zoekt dan dat. En verder blijven daten

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:30

OmeJoyo

This is me

[b]pbeense94 in "Dating "gedoe" onduidelijkheid en twijfel, hoe verder"pbeense94 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 2

Ik heb maar één advies, je levenskeuze's heroverdenken.

Je twijfelt over een relatie en als positieve punten geef je uiterlijk en goede seks?

Nu ben ik zelf ook wel iemand voor wie de seks belangrijk is, maar dan voornamelijk de connectie die je daarbij hebt.

Partners uitzoeken op uiterlijk en seks (waar je overigens ook nog aangeeft dat je niet weet wat ze nu precies wilt omdat die afhangt van of ze dronken is of niet...) is het ultieme recept voor problemen.

Mensen leren kennen en een echte connectie vinden dat zou je doel moeten zijn voor een relatie. Looks en seks zijn voor de one-night stands en/of andere seksuele avonturen.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:52
Aanhouden dan als FWB en als er iets anders op je pad komt, houdoe.

zeker, zeker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:47
<knip> Als je denkt dat een topic niet door de beugel kan, dan dien je een TR in maar reageer je niet zelf op deze manier.

[ Voor 71% gewijzigd door Ardana op 22-11-2024 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 17-09 15:50
<knip> De HK is een paar deuren verder.

[ Voor 79% gewijzigd door Ardana op 22-11-2024 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:58
Wat leuk TS. Ik zou stoppen als ik jou was. Ze laat al zien niet serieus te zijn. Wat een avontuur opzich. Ik heb mijn eigen vrouw ook via een datingsite leren kennen vanaf buiten Nederland. 2 verschillende culturen leek me leuk. Inmiddels zijn wij nu 11 december 2024 al 10 jaar samen in Nederland. Op 11 december 2014 kwam ze definitief naar Nederland, voor goed om met mij samen te zijn. Heel veel succes.

Ik had met veel vrouwen uit verschillende landen gechat (voordat ik mijn eigen vrouw leerde kennen) er waren veel vrouw die mij meteen of later om geld vroegen of iets en gingen meteen ook verkeerd via Skype. Mijn huidige vrouw was altijd erg netjes via Skype, vroeg nooit om geld en was serieus. In Mei 2014 ben ik voor de allereerste eerste keer op vakantie naar haar land geweest en ben toen bijna 1 maand bij haar gebleven logeren, en ondanks dat ik niet met haar familie kon praten, had ik vanaf dag 1 het gevoel ik hoor erbij. Met mijn vrouw spraak ik in het Engels.

Mijn ouders geloofde eerst niet in liefde over het internet

[ Voor 49% gewijzigd door Van der Berg op 22-11-2024 15:10 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Na het lezen van de eerste twee bullets was het al wel duidelijk (en eigenlijk na de eerste ook al wel): jij bent het niet voor haar, hoe jammer je dat misschien ook vindt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:54

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Accepteren dat je niks voor haar bent & door naar ander, als je überhaupt iets moet * pushen * is het een no-go. Vrouwen die man leuk vinden doen gekste dingen om zijn aandacht te krijgen.

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002

Vuvuzela

My spire is forming

Dit heeft geen toekomst, te veel rode vlaggen zo snel al. Als iemand een nieuw profiel aanmaakt dan zou ik diegene niet meer hoeven zien persoonlijk. Hoop voor je dat je dat kan inzien en niet blijft hopen op meer. Je hebt wel een aantal opties nog.

Of je gaat onverschillig door zonder drama maar je installeert ook weer tinder etc. Maar je inversteert veel minder (vooral geld) in haar, ben je in de tussentijd misschien wat minder eenzaam. Maar hoop aub niet op meer als jullie weer een leuke tijd hebben gehad samen.

Of je geeft aan er mee te willen stoppen omdat je twijfelt aan haar gevoel en je ook je grenzen hebt en geen "simp" bent. Er is een kans dat ze daardoor meer terug komt, prima en kan leuk zijn maar blijf in je achterhoofd hebben dat dit geen toekomst heeft en ga dus niet hopen op meer.

Of je stopt helemaal per direct.

[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 22-11-2024 13:22 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:36
Het klinkt als gaslighten wat zij doet. Lekker mee stoppen. Kost jou heel veel energie en zij haalt er juist energie uit.

Zoals we hier op tweakers altijd zeggen: don't feed the troll.

[ Voor 21% gewijzigd door __1337__ op 22-11-2024 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
<knip> Als je niks nuttigs bij te dragen hebt, reageer dan niet.

[ Voor 71% gewijzigd door Ardana op 22-11-2024 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeepPeepPeep

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

<knip> ChatGPT-antwoorden kan TS zelf ook opzoeken, dat is niet de bedoeling.

[ Voor 97% gewijzigd door Ardana op 22-11-2024 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeepPeepPeep

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

[ Voor 98% gewijzigd door Ardana op 22-11-2024 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeepPeepPeep

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

[ Voor 97% gewijzigd door Ardana op 22-11-2024 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeepPeepPeep

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

[ Voor 98% gewijzigd door Ardana op 22-11-2024 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeepPeepPeep

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

[ Voor 94% gewijzigd door Ardana op 22-11-2024 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaja
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 14:11
<knip> SVP niet reageren op slechte posts.

[ Voor 73% gewijzigd door rens-br op 22-11-2024 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
<knip> Niet reageren op slechte posts svp.

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 22-11-2024 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Modbreak:We zijn er van op de hoogte dat mensen denken dat dit topic niet serieus is en houden het in de gaten. Als je denkt dat het hierna nog de spuigaten uit loopt: dien gerust een TR in.

Tot dan:
- reageer vriendelijk
- reageer inhoudelijk
- laat flauwe grappen achterwege.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:47
<knip> Ook dit mag via een TR.

[ Voor 82% gewijzigd door Ardana op 22-11-2024 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ieny
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-09 00:24
Dit gedrag is geen basis voor een relatie. Een relatie bouw je op om vertrouwen in elkaar te krijgen, niet om twijfel te zaaien. Haar gedrag is op zijn minst te noemen "vreemd". Mijn advies : vlug wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:59

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Hoe ouder mensen zijn hoe meer bagage ze bij zich dragen. Iedereen kent wel de uitspraak 'Don't stick your dick in crazy' (en die werkt natuurlijk twee kanten op).

Persoonlijk zou ik hier ver van weg blijven. Dat soort types moeten echt eerst aan de slag met hun eigen issues voordat ze relatiemateriaal zijn. En helaas zullen sommige mensen altijd zo blijven.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbeense94
Mag ik vragen of men mijn situatie heeft meegemaakt, en hoe exact de confrontatie is aangegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pbeense94 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:19:
Mag ik vragen of men mijn situatie heeft meegemaakt, en hoe exact de confrontatie is aangegaan?
Dit is de confrontatie niet waard. Zeg dat je het niet ziet zitten verder en wens haar een prettige dag. Daarna overal op verwijderen/blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Waarom denk je dat anderen een vergelijkbare situatie hebben meegemaakt? Niet lullig bedoeld maar er zijn zoveel rode vlaggen dat jouw verhaal alleen daarom al ongeloofwaardig is.

Alles is al gezegd, niemand zegt 'joh, top relatie gaat dit worden even doorzetten'. Wat wil je van ons horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Het feit dat je het al een confrontatie noemt is niet goed denk ik. Het is een kwestie van een (volwassen) gesprek aan gaan met een andere volwassen en je kaarten open op tafel neerleggen. Aangeven waar jou grenzen liggen, wat jij (had) verwacht en wat niet en dad a aangegeven dat je niet het gevoel hebt dat ze goed bij je past.

Daarna als goede vrienden uit elkaar gaan en elkaar waarschijnlijk niet meer spreken.

Zo'n gesprek is lastig en niet fijn, niet voor haar en ook niet voor jou, maar je zal zien het lucht ontzettend op als het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbeense94
Ik schrik ervan om vanuit een derde te horen dat dit ongeloofwaardig lijkt, misschien goed zelfs om te weten hoe verder te gaan.. Dit is daardwerkelijk hoe het ervoor staat namelijk.

Dank voor al jullie input. Zijn er mensen die weleens in een verhoudigng zijn gebleven of te lang puur door seks en uiterlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
pbeense94 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 20:08:
Dank voor al jullie input. Zijn er mensen die weleens in een verhoudigng zijn gebleven of te lang puur door seks en uiterlijk?
Dat heet fwb... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

pbeense94 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 20:08:
Ik schrik ervan om vanuit een derde te horen dat dit ongeloofwaardig lijkt, misschien goed zelfs om te weten hoe verder te gaan.. Dit is daardwerkelijk hoe het ervoor staat namelijk.
Laten we het hier bij houden. Je vraag is blijkbaar beantwoord en er zijn wat meer vlaggen die op rood staan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modbreak:We zijn er van op de hoogte dat mensen denken dat dit topic niet serieus is en houden het in de gaten. Als je denkt dat het de spuigaten uit loopt: dien gerust een TR in.

Tot dan:
- reageer vriendelijk
- reageer inhoudelijk
- laat flauwe grappen achterwege.