Vraag

• reintjensmb
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 22-11-2024
Hoi allemaal! Dit is mijn eerste thread aangezien ik echt even niet meer weet waar ik moet zoeken, maar ik heb een probleem.

Afgelopen zaterdag (16 november jl.) is helaas mijn telefoon (OnePlus 9 Pro) niet meer aangegaan. Eerst dacht ik dat dit te maken had met het feit dat hij niet kon opladen, echter de oplaadport heb ik een tijdje geleden laten vervangen en hij gaf ook geen teken van leven nadat ik hem aan mijn laptop hing. Ik ben toen naar een reparateur gegaan (The Phone Lab) en die wist mij te vertellen dat het eigenlijk einde oefening was en raadde mij aan om contact te zoeken met Stellar Data Recovery.

Nadat ik contact had opgenomen met Stellar, krijg ik een hele waslijst aan informatie over de kosten en wat ze precies zouden doen, maar toch bleef er iets aan me knagen. Is dit wel een betrouwbaar bedrijf? De ervaringen op hun website zijn alleen maar lovend maar via Google Review of LinkedIn (om erachter te komen wie er nou allemaal werken) is niks over hen te vinden. Via Reddit is men ook al niet over hen te spreken en hier lees ik ook gemixte verhalen.

Mijn vraag: hebben andere mensen ervaringen met Stellar voor het terughalen van data en gegevens van een telefoon, of zijn er andere bedrijven die hiervoor beter zijn? Alle tips zijn welkom!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:24

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Dit topic is gesloten.