KlikAanKlikUit stekkerschakelaar APC3-2300R defect

Pagina: 1
Acties:

• Burtus
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-04 10:25
Ik gebruik een stekkerschakelaar APC3-2300R om lampen aan en uit te doen. De bediening gaat met een inbouw zender (AWMT230?). Afstand tussen zender en ontvanger is circa drie meter.
Na een jaar werkt of de zender of de ontvanger niet meer. Het blijkt de stekkerschakelaar APC3-2300R te zijn die niet meer werkt. Deze wil niet meer koppelen of resetten, ook niet met een losse afstandsbediening.
Ik heb al lange tijd meerdere stekkerschakelaars in gebruik. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er eentje het niet meer doet. Ik lees het ook nergens op internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:25
Mijn ervaring met KaKu spul is dat het slijt en op een bepaald moment stuk is. Vervangen voor een nieuwe, of je hele systeem ombouwen naar een betrouwbaarder merk zou mijn advies zijn.

• morefuses
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 19-12-2024
Bij mij was de eerste set na 1.5 jaar kapot, alle twee op dezelfde avond, de tweede na zes maanden.
Die dingen hebben een "planned obsolescence" van een paar duizend keer schakelen, dan zijn de kapot.
Ze hebben het nu zo waardeloos gemaakt dat je de bon kunt bewaren en nieuwe kunt krijgen.

Wat een gigantische droeftent is dat klikaanklikuit, op de site staat niets over service of garantie.