Hoi iedereen
Ik heb dus een ongelukkig voorval gehad met mijn LGC34 65” die is gevallen tijdens het verplaatsen. Nu heb ik gelukkig een verzekering, maar na 2 dagen wachten heb ik nu antwoord wat ze gaan doen.
De herstelfirma heeft de onderdelen besteld zeggen ze op basis van deze foto’s.
Maar overal lees ik dat niet te herstellen is of niet de moeite. Nu als ze het perfect kunnen herstellen des te beter. Maar hoelang gaat dit duren en gaat die terug perfect werken.
Denken jullie dat ze dit al gelijk kunnen herstellen? Of is dit gewoon proberen dat ze doen? Want anders ga ik een hele tijd zonder tv zitten.
Foto’s ⬇️
:strip_exif()/f/image/xKME1dbKeeemN7AWsrmoYhrj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tVpxVpFIxjJ8bRgxdLwY1btw.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb dus een ongelukkig voorval gehad met mijn LGC34 65” die is gevallen tijdens het verplaatsen. Nu heb ik gelukkig een verzekering, maar na 2 dagen wachten heb ik nu antwoord wat ze gaan doen.
De herstelfirma heeft de onderdelen besteld zeggen ze op basis van deze foto’s.
Maar overal lees ik dat niet te herstellen is of niet de moeite. Nu als ze het perfect kunnen herstellen des te beter. Maar hoelang gaat dit duren en gaat die terug perfect werken.
Denken jullie dat ze dit al gelijk kunnen herstellen? Of is dit gewoon proberen dat ze doen? Want anders ga ik een hele tijd zonder tv zitten.
Foto’s ⬇️
:strip_exif()/f/image/xKME1dbKeeemN7AWsrmoYhrj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tVpxVpFIxjJ8bRgxdLwY1btw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t1yO5ycWgmKMcUWelhuo1xKB.jpg?f=fotoalbum_large)