Toon posts:

Winxp + Outlook 2k is geen @home mail?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende: Gisteren installeer ik netjes office 2000 met de bijbehorende mailclient Outlook 2000 en sindsdien maakt me comp geen verbinding meer met de @home mail server. De andere computer hier in huis die ook een @home mail adres heeft en via outlook express werkt doet dat wel.

Op deze computer werkt outlook express nu ook niet meer... Help please :)

Verwijderd

Topicstarter
Please help... ik kan al een dag mijn meel niet checken en mis best wel veel volgens mij zo :(

Verwijderd

Topicstarter
Komop weet dan nietmand het antwoord? ik wil heel graag mijn mail checken vandaag you know ;)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

verkeerde poort instellingen :?
andere insttellingen al nagekeken? anders zou ik het ook niet weten... ff ander mailprog. proberen ? (om te zien of et werkt)

als de desbetreffende pc met outlook 2000 een client is in het netwerk kan het ook aan de instellingen op de server liggen (dat bijv. de port voor pop3/smtp geblokkeerd is, weet ff niet welke dat is)

Wat krijg je precies voor foutmelding dat de mail niet wordt opgehaald?
En kan je wel mail verzenden? of kom je gewoon helemaal je account niet in, dan is het een software probleem. ..

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Het was dus een software probleem want nu ik heb geupdate naar de final versie van windows xp >:) doet ie het wel weer :)