Probleem met missie in Shadow of the Tomb Raider

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rudy1951
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 29-03 20:08
Mijn vraag
...Speel shadow of the tomb raider ik werkte bepaalde missie af,tot mijn grote verbazing kom ik later terug in precies dezelfde te spelen missie,moet die dus terug afwerken,maar kan nu niet verder,omdat bepaalde noodzakelijke elementen ontbreken,hier een spoel met witte koorden omwikkeld waar ik moet op schieten en dan verdwijnt de hindernis met takken en kan ik voort spelen,maar die spoel komt niet meer terug dus einde spel.Ook in andere missie doodde ik iemand,nu moet ik het terug herspelen en die man ligt daar dood op de grond,ok,maar w aarom stuurt spel me terug.Nergens op google vind ik dit soort informatie terug,dus ook niet van andre games,heel bizar,misschien aan dvd ???

Relevante software en hardware die ik gebruik PS5 game Console ps5
... :(

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...paar malen herspeeld,zit vast,uiteraard kan je niet terug spoelen pfff want gaat terug naar laatste actie
Bedankt bij voorbaat.

Alle reacties

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Waar zit je precies? Kun je iets meer informatie geven over welke missie (naam van de missie) je als het gedaan hebt? Welke elementen mis je precies?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• rudy1951
Head of the serpent ben ik SHADOW OF THE TOMB RAIDER Oil Puzzle [Trail Of The Serpent - Serpent's Head] Zojuist nogmaals geprobeerd lukt niet,heb nu betere uitleg ......
YouTube: Shadow Of The Tomb Raider | Head of Serpent | Oil Puzzle 1 | PC Walk... zo moet het,eerste keer reeds gedaan

Zoals reeds gezegd deze missie was al afgewerkt grotendeels,op bepaald moment glijd ik uit een rotsopening en val in het water en wordt ik plots bedreigd door mannen die Lara willen doden,in paniek vlucht ik dan ergens een huis binnen,en plots stel ik vast dat ik een afgewerkte missie moet herspelen,leidt naar die twee oliepuzzels,staan achter elkaar.Ben nu in grot voor eerste oliepuzzel,eerst moet ik olie laten lopen in kuil vooraan,en dan via een brandende pijl af te schieten op een witte spoel met koorden(zie filmtje,dan alles duidelijk) aan die koord trekken en dan loopt die olie in kuil vooraan en kan je met brandende pijl alles in de fik steken en kan je door gaan naar volgende opdracht,nogmaals deed ik allemaal succesvol,maar hoe kom je dan in Godsnaam terug in die grotten terecht waar oliepuzzels liggen te wachten.Tweede keer dus nu,is het onmogelijk opdracht af te werken,die spoel die olie naar voor doet lopen komt niet meer in kuil,spoel komt niet terug.Is er dan iets mis met dat schijfje,onwaarschijnlijk lijkt mijn verhaal maar trieste realiteit,zit terug in redds gespeelde missie,die al gedaan was.
Bedankt bij voorbaat
rudy

• rudy1951
Bedoel die witte spoel (waar je moet op schieten met pijl)zie je normaal links vooraan bovenaan van het moment dat je in grot komt,zie je niet meer en ja dan kan ik NIETS meer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1951
:)

[ Voor 100% gewijzigd door rudy1951 op 23-11-2024 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudy1951
IS OPGELOST BEDANKT VOOR ALLE HULP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1951
Nieuw probleem nu ......
Ik moet 4 rebellen bevrijden,vind die,maar probleem is dat ik wanneer ik bij een rebel sta die met zijn handen aan een paal is vast gebonden ik GEEN mes meer heb,te gek voor woorden,kan dus hem niet bevrijden,touw doorsnijden.Vreemde is dat ik boven die paal een rode streep zie en ook de afbeelding van blauwe tandwieltjes(eigenlijk icoontje van instellingen)Gevolg is dat ik totaal vast zit,is dit een bug,maar waarom hebben ze die dan niet gefixt,of is het iets anders,hoor het graag want vind deze game schitterend,maar nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1951
Gevonden moest terug naar de cave gaan en in de cave speciaal groen pak met groen masker selecteren en gebruiken en dan kon ik wel de 4 rebellen bevrijden.
Groetjes.

[ Voor 7% gewijzigd door rudy1951 op 26-01-2025 15:45 ]

Pagina: 1