Ik heb 10 jaar geleden een PC laten bouwen met hulp van iemand die alles uitkoos en die gebruik ik nog steeds. Toen een goede PC nou hoop wil ik upgraden naar een nieuwe.
Ik hoef geen 24GB beast grafische kaart.
Hopelijk is het moggelijk om een goede build te maken met mijn budget.
Ik verwacht dat het moggelijk is om betere grafische kaarten te kopen dan ik nu heb voor minder dan de 660euro die ik toen betaald heb.
Op dit moment heb ik een i7-4770K, 32GB, Nvidia GTX 980TI.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is bedoeld om 'AAA' Games mee te spelen en toekomstige games. Minimaal op 60FPS natuurlijk, maar tis waarschijnlijk neem ik een 144hz 2K beeldscherm binnekort..
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500euro is mijn budget. Ik moet rekening houden met 2-300euro extra kosten voor het in elkaar zetten..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Vanaf 0 moet ik beginnen. Misschien dat ik mijn huidige wifi erin kan pluggen al weet ik niet hoe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk 32GB RAM, 2TB SSD, Grafische Kaart, Voeding, CPU, Moederbord, Wifi verbinding moggelijkheid, Computer Kast, Geluiddempers, Ventilatoren voor koeling wellicht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia is een pre voor de Grafische Kaart. Intel als CPU had mijn voorkeur, maar ik lees al een jaar lang slechte verhalen over allerlei chips. Ben bang dat ik zo'n verkeerde koop. Dus wellicht een ander merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter natuurlijk. Energiezuinig helpt.
Ik wil geen disco. Ik ga voor een gesloten computer kast.
Ga je overklokken?
Liever niet
Wat verwacht je van ons?
Hulp met het kiezen van de build. Die hopelijk goed mee gaat de komende 7-10 jaar
Ik hoef geen 24GB beast grafische kaart.
Hopelijk is het moggelijk om een goede build te maken met mijn budget.
Ik verwacht dat het moggelijk is om betere grafische kaarten te kopen dan ik nu heb voor minder dan de 660euro die ik toen betaald heb.
Op dit moment heb ik een i7-4770K, 32GB, Nvidia GTX 980TI.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is bedoeld om 'AAA' Games mee te spelen en toekomstige games. Minimaal op 60FPS natuurlijk, maar tis waarschijnlijk neem ik een 144hz 2K beeldscherm binnekort..
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500euro is mijn budget. Ik moet rekening houden met 2-300euro extra kosten voor het in elkaar zetten..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Vanaf 0 moet ik beginnen. Misschien dat ik mijn huidige wifi erin kan pluggen al weet ik niet hoe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk 32GB RAM, 2TB SSD, Grafische Kaart, Voeding, CPU, Moederbord, Wifi verbinding moggelijkheid, Computer Kast, Geluiddempers, Ventilatoren voor koeling wellicht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia is een pre voor de Grafische Kaart. Intel als CPU had mijn voorkeur, maar ik lees al een jaar lang slechte verhalen over allerlei chips. Ben bang dat ik zo'n verkeerde koop. Dus wellicht een ander merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter natuurlijk. Energiezuinig helpt.
Ik wil geen disco. Ik ga voor een gesloten computer kast.
Ga je overklokken?
Liever niet
Wat verwacht je van ons?
Hulp met het kiezen van de build. Die hopelijk goed mee gaat de komende 7-10 jaar