Iphone - pdf/Word bestanden direct toegankelijk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
Ik gebruik een een IPhone en ik heb een aantal bestanden (Word en pdf) formaat die ik vanaf mijn homescreen direct in de knop wil hebben.

Idealiter gewoon als snelkoppeling zoals Windows. Of in een mapje die je dan op je bureaublad zet met hierin de bestanden.

Beste oplossing tot nu toe; de Widget “Bestanden”.. maar deze laat mij alleen recente bestanden openen die ik dus niet zelf kan kiezen.

De bestanden wil ik absoluut offline kunnen opnemen (lokale opslag).

Iemand een idee nog?

Beste antwoord (via Deruxian op 21-11-2024 17:59)

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:07
Deruxian schreef op woensdag 20 november 2024 @ 23:49:
Ik gebruik een een IPhone en ik heb een aantal bestanden (Word en pdf) formaat die ik vanaf mijn homescreen direct in de knop wil hebben.

Idealiter gewoon als snelkoppeling zoals Windows. Of in een mapje die je dan op je bureaublad zet met hierin de bestanden.
Gewoon een shortcut maken...

- In opdrachten app een nieuwe shortcut aanmaken met "open bestand" en daar het bestand selecteren.
- Naam geven en dan de shortcut via de deelknop op homescreen plaatsen.

[ Voor 18% gewijzigd door Dennisdn op 21-11-2024 06:58 ]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:44
Voor een snelkoppeling geen idee, maar je zou de OneDrive app kunnen proberen en daarin aangeven dat deze bestanden offline beschikbaar moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-03 11:08
Als je de ‘Bestanden’ widget geplaatst hebt en vervolgens je vinger erop houd en ‘Wijzig widget’ doet kun je een specifieke map aanwijzen met de bestanden die de widget moet laten zien.

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
Mr.ZeroNull! schreef op donderdag 21 november 2024 @ 02:29:
Als je de ‘Bestanden’ widget geplaatst hebt en vervolgens je vinger erop houd en ‘Wijzig widget’ doet kun je een specifieke map aanwijzen met de bestanden die de widget moet laten zien.
Dank! Maar klopt het dat hij dan alsnog alleen de recente bestanden in een geselecteerde map laat zien?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:07
Deruxian schreef op woensdag 20 november 2024 @ 23:49:

- In opdrachten app een nieuwe shortcut aanmaken met "open bestand" en daar het bestand selecteren.

[ Voor 18% gewijzigd door Dennisdn op 21-11-2024 06:58 ]

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
Dennisdn schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:56:
[...]

Yes dank! Voelt toch wat omslachtig voor een cntr-c /cntrl-v actie :P
Pagina: 1