De ontwikkeling van de elektromotor - Kleine stappen zorgen…

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:34
Artikel: review: De ontwikkeling van de elektromotor - Kleine stappen zorgen voor veel...
Auteur: @Hayte

Begrijpen doe ik het wel, de berichten die onder het artikel staan dat het wel een .adv had kunnen wezen. Audi dit, Audi dat. Het lees meer als een interview met iemand van Audi. Wellicht had de titel beter kunnen wezen:
De ontwikkeling van de elektromotor van Audi.

Mijn mening komt goed overeen met die van @procyon, het is allemaal niet nieuw of vernieuwend. procyon in 'De ontwikkeling van de elektromotor - Kleine stappen zorgen voor veel winst'

Ik ben van mening dat dit artikel anders gepresenteerd had moeten worden. Dit doet echt wel afbreuk aan de ongetwijfeld goede intenties om de doorontwikkeling van de elektromotor in beeld te brengen.

• kidde
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-11-2024
Geen idee of ik hier ook mag reageren, maar een andere opmerking, over Bosch:

Lamellen / rotor- en statorstacks worden in Tilburg waar ik werk geproduceerd; als je over de A58 rijdt kijk je recht de fabriek in waar ze gemaakt worden.

Zelf weet ik er wel eea van maar mag ik er niet al te veel over vertellen helaas, maar mogelijk dat daar iemand iets wil vertellen over ontwikkelingen op het gebied van verbeteringen in de rotor en stator? Dat gaat dan eigenlijk alleen maar over het "ijzeren" hart van de electro-motor, maar zelfs daar zijn nog verbeteringen mogelijk.

https://www.bosch-press.n.../press-release-32000.html
https://www.bosch-mobilit.../electric-motors/e-stack/

HK

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:55

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Dat de techniek van een bepaald bedrijf aanleiding is voor een artikel, maakt het niet meteen een advertorial. Je opmerking dat we het 'anders hadden moeten presenteren' is ook dermate vaag dat ik noch de auteur daar echt iets mee kan. Dus dank voor je opmerking maar er is zo weinig aan aan te veranderen.

Dit topic is gesloten.