Hallo Tweakers,
Ik heb een probleem met het openen van een Zidoo Z20 pro 4k mediaspeler op mijn computer via Samba.
Ik heb de Samba-server op de Zidoo ingeschakeld zonder wachtwoord.
Als ik probeer om de Zidoo op mijn computer te openen via het netwerk ( \\<ip> ) krijg ik de melding:
"u kunt geen toegang krijgen tot deze gedeelde map omdat het beveiligingsbeleid van uw organisatie de toegang voor niet- geverifieerde gasten blokkeert. dit beleid zorgt ervoor dat uw pc beter is beschermd tegen onveilige of schadelijke apparaten in het netwerk"
Mijn computer heeft geen wachtwoord of iets dergelijks.
smb 1.0 is ingeschakeld.
Ik gebruik Windows 11.
Onder Bluetooth en apparaten in Windows 11 zie ik dat de Zidoo mediaspeler zichtbaar is.
Ik heb een oude DUNE HD-speler die ik wel kan openen via Samba
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb een probleem met het openen van een Zidoo Z20 pro 4k mediaspeler op mijn computer via Samba.
Ik heb de Samba-server op de Zidoo ingeschakeld zonder wachtwoord.
Als ik probeer om de Zidoo op mijn computer te openen via het netwerk ( \\<ip> ) krijg ik de melding:
"u kunt geen toegang krijgen tot deze gedeelde map omdat het beveiligingsbeleid van uw organisatie de toegang voor niet- geverifieerde gasten blokkeert. dit beleid zorgt ervoor dat uw pc beter is beschermd tegen onveilige of schadelijke apparaten in het netwerk"
Mijn computer heeft geen wachtwoord of iets dergelijks.
smb 1.0 is ingeschakeld.
Ik gebruik Windows 11.
Onder Bluetooth en apparaten in Windows 11 zie ik dat de Zidoo mediaspeler zichtbaar is.
Ik heb een oude DUNE HD-speler die ik wel kan openen via Samba

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?