Gigabyte M32UC vanwege gaming en docking station?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:40
Op kantoor heb ik een Philips 346B1C en vandaag ben ik er pas achter gekomen dat deze een docking station heeft en is het mij gelukt om mijn muis en toetsenbord op mijn monitor aan te sluiten... I know...

Echter, thuis heb ik de IIyama GB3466WQSU (3440x1440 @144Hz) en deze heeft geen docking station. Ik heb destijds, toen mijn vrouw mocht gaan thuiswerken, hetzelfde kastje gekocht wat ze op haar werk heeft, namelijk een Thinkpad. In de ochtend dan koppelt ze wat kabels zodat ze kan werken op dit scherm. Veel kabels en wisselingen en een rotzooi op het bureau.

Nu was ik aan het zoeken een monitor waar ik wel op kan gamen en ook een docking station heeft zodat ze alleen maar de USB-C kabel in haar laptop hoeft te steken en klaar is Kees(?). En ik zoek eigenlijk naar een gaming monitor omdat ik bijna dagelijks even een uurtje BF2042 speel.

Mijn oog is gevallen op de Gigabyte M32UC. De beeldverhouding is anders en een stuk zwaarder voor mijn videokaart denk ik, namelijk 3840x2160 @ 160Hz. Ik ben overigens bereid om de resolutie lager te zetten als dat ervoor zorgt dat ik BF2042 vlot kan blijven spelen. Mijn videokaart is een RTX 4070 T.

Iemand een mening hierover? De Gigabyte is zo te zien geen breedbeeld. Ik heb nu vaak 2 browserschermen naast elkaar. Of bijvoorbeeld Excel en de browser.

Of weet wellicht iemand een ander geschikte monitor met docking? Ik hoef BF2042 niet in de hoogste settings te spelen, als het maar vlot gaat. 4K e.d. interesseren mij niet en zelfs bij een 144Hz scherm had ik niet in de gaten dat het zwaarder zou zijn voor mijn videokaart m.b.t. FPS.

niet iedereen heeft een bierbuikje