Heb vorige week een iMac M4 besteld maar het duurt wel 3 tot 5 weken voor hij binnen is. Hoe kan dit? Toen de Mac Mini net uit was, de M1 had ik hem bij Bol.com binnen een paar dagen maar bij Amac duurt het dus wel 3 tot 5 weken. Hoe kan dat? Ik heb een custom made dus die was iets duurder en dat betekend dus dat er nog dingen bij komen die niet bij de reguliere versie zitten van 1.519 euro. Maakt dat het waarom het zo lang duurt? Hoe zit dat bij andere leveranciers?
Omdat je niet de enige bent die er een besteld heeft en ze er geen miljoen per dag kunnen maken.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik weet niet hoe zo iets werkt, maar ze staan toch gewoon ergens in een magazijn en worden op wens toch gewoon samengesteld naar wat je heb opgegeven in de bestelling. Dat hoeft toch niet zo lang te duren allemaal?
Zelfs al was dat zo (wat niet het geval is als je een custom config bestelt): dan nog passen er maar een bepaald aantal in dat magazijn. Als er meer mensen bestellen dan er in het magazijn passen moeten ze de rest dus nog maken en dat duurt even.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Zo moeilijk is dat toch niet?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Het is sneller als je het via Apple zelf koopt dan, een iMac met custom opties kost daar nu 1 tot 2 weken. Populaire modellen worden direct uit voorraad verstuurd (levertijd van dagen); minder populaire modellen komen uit China (1-2 weken).
[ Voor 38% gewijzigd door kamerplant op 20-11-2024 15:18 ]
🌞🍃
Jammer, helaas mijn bestelling al gedaan dus dat zit er niet meer in. Dan maar afwachten.
Die kan je toch annuleren?Erwin33 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:47:
Jammer, helaas mijn bestelling al gedaan dus dat zit er niet meer in. Dan maar afwachten.
Have you tried turning it off and on again?
Amac over annuleren:
Als je hem nu bij Apple zelf bestelt krijg je hem in de week van 4 december met de meeste wijzigingen.Heb je jouw verzendbevestiging nog niet gekregen? Dan kun je jouw online bestelling nog annuleren. Dit doe je door het onderstaande formulier in te vullen.
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Dan moet ik eerst mijn geld terug krijgen natuurlijk. Hoelang gaat daar dan weer overheen?
Heb je al op de website van Amac gekeken? Daar kan je het vast vinden.Erwin33 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:13:
Dan moet ik eerst mijn geld terug krijgen natuurlijk. Hoelang gaat daar dan weer overheen?
Have you tried turning it off and on again?
Gezocht op de website maar daar staat geen status wanneer je het geld dan weer op je rekening terug hebt ontvangen, alleen dat je inderdaad een bestelling kunt annuleren maar verder niets.Gr4mpyC3t schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:42:
[...]
Heb je al op de website van Amac gekeken? Daar kan je het vast vinden.
Erwin33 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:07:
[...]
Gezocht op de website maar daar staat geen status wanneer je het geld dan weer op je rekening terug hebt ontvangen, alleen dat je inderdaad een bestelling kunt annuleren maar verder niets.
:strip_exif()/f/image/mdCpgQeFLpsOecq7UCCHzDym.jpg?f=fotoalbum_large)

Anoniem: 36835
Ik zou ze even bellen, kan goed zijn dat ze safe inzetten op levertijd, maar dat het hetzelfde is als Apple zelf.
Klopt maar dat is als je wat terugzend en dat is mijn case dus niet het geval...met je gegaap...
Ik heb ze gewhatsappt en daar kwamen ze zelf met deze prognose dat het 3 tot 5 weken kan duren.Anoniem: 36835 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:10:
Ik zou ze even bellen, kan goed zijn dat ze safe inzetten op levertijd, maar dat het hetzelfde is als Apple zelf.
Wat is dan nog je vraag? Volgens mij heb je nu alle informatie die je nodig hebt om een weloverwogen beslissing te maken.
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Als je levertijd belangrijk vindt, waarom vraag je dan niet eerst naar de levertijd voordat je hem besteld?
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Annuleer hem en bestel er gewoon 1 bij Apple? Dat geld komt wel een keer terug, als je niet twee imacs kan betalen, dan had je hem in the first place niet moeten kopen imho
Dat gaat je hoegenaamd niets aan dus ik vind je antwoord dan ook totaal overbodig.Anoniem: 36835 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:56:
Annuleer hem en bestel er gewoon 1 bij Apple? Dat geld komt wel een keer terug, als je niet twee imacs kan betalen, dan had je hem in the first place niet moeten kopen imho
Dat heb ik uiteraard gedaan en toen had ik duidelijk voor ogen dat dit maximaal 14 dagen kon duren....Twazerty schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:49:
Als je levertijd belangrijk vindt, waarom vraag je dan niet eerst naar de levertijd voordat je hem besteld?
Dat was een antwoord op de vraag over de levertijd niet over de vraag wanneer ik mijn geld terug dan weer kan verwachten.Mog schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:36:
Wat is dan nog je vraag? Volgens mij heb je nu alle informatie die je nodig hebt om een weloverwogen beslissing te maken.
Gaat me ook niks aan, maar ik draag gewoon een oplossing aan, rustig maar.Erwin33 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:57:
[...]
Dat gaat je hoegenaamd niets aan dus ik vind je antwoord dan ook totaal overbodig.
Ga er maar vanuit dat ze je binnen 14 dagen terugbetalen. Kun je wel boos op mij worden, maar ik heb het ook niet bedacht, lieverd…Erwin33 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:28:
[...]
Klopt maar dat is als je wat terugzend en dat is mijn case dus niet het geval...met je gegaap...

Donder toch op man! Kut trollen hierzo
[ Voor 33% gewijzigd door Erwin33 op 20-11-2024 20:22 ]
---
[ Voor 100% gewijzigd door kamerplant op 20-11-2024 20:39 ]
🌞🍃
Hier eentje besteld op zondag 2/2.
Betaling geregeld via Apple Pay, en ik zie zelfs geen reservering op mijn credit card vandaag.
Status is nog altijd: Je bestelling wordt verwerkt.
Geschatte leveringsdatum nog altijd op 14-18 Februari.
Wel raar dat er nog niks op mijn credit card afschrift staat...
Betaling geregeld via Apple Pay, en ik zie zelfs geen reservering op mijn credit card vandaag.
Status is nog altijd: Je bestelling wordt verwerkt.
Geschatte leveringsdatum nog altijd op 14-18 Februari.
Wel raar dat er nog niks op mijn credit card afschrift staat...
Sony A7 iv en wat recycled glas
Voor dit soort mededelingen hebben we [Apple producten] Levertijden - Deel 9 Dit topic kan dan ook wel op slot.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.