Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pharmacist
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-08 20:51
Ik ben van plan om deze combinatie te kopen, echter in Duitsland is de prijs significant goedkoper. In totaal bijna 800 goedkoper. Zelfs met de BTW-correctie van 19 naar 21 %, is het meer dan de moeite.

Heeft er iemand ervaring met aankopen van Canon camera/lenzen in Duitsland en hoe zit het met de afhandeling van de garantie en ook de cashback die Canon nu hanteert tot januari 2025 ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:38

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Ik denk dat je vraag in FVH beter beantwoord kan worden, dus ik verplaats je bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 21:15
Zelf al meermaals bij https://ac-foto.com/ of foto-erhardt.com besteld, prima ervaringen mee, snelle leveringen en reageren goed op vragen. Garantie nog niet hoeven te gebruiken, maar dan stuur ik het wel naar Duitsland op, zo'n ramp vind ik dat niet.

Cashbacks zijn geen probleem, zolang je in de EU woont en een Europees bankrekeningnummer hebt. Eén keer is een cashback bij mij afgekeurd vanwege niet woonachtig in EU (woon gewoon in Nederland), opnieuw ingediend en alsnog geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 22:56

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Ja hier dezelfde ervaring bij erhardt, prima service. Waar je wel op moet letten is de bezorgservice want dat zijn dezelfde bedrijven die hier een steeds minder goede reputatie krijgen, al proberen de mensen op kantoor de kooltjes voor hen uit het vuur te halen.

Wat dat betreft is een belletje naar de dichtsbijzijnde zaak van hen met de vraag of je het kunt komen ophalen ook prima en ga je het ophalen. (Ook daar weer voltanken, scheelt je gemiddeld 25 euro)