Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wassie79
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 28-05 13:46
Mijn vriend, met wie ik een LAT-relatie heb, heeft in mijn tuin een strip geslepen, waardoor er veel putjes in het glas van de schuifpui zijn ontstaan. Volgens mijn polisvoorwaarden vergoedt mijn verzekering alleen breuken in het glas, dus deze schade zal niet worden vergoed. Weet iemand of deze schade mogelijk gedekt wordt door de aansprakelijkheidsverzekering van mijn vriend?

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wassie79 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:38:
Mijn vriend, met wie ik een LAT-relatie heb, heeft in mijn tuin een strip geslepen, waardoor er veel putjes in het glas van de schuifpui zijn ontstaan. Volgens mijn polisvoorwaarden vergoedt mijn verzekering alleen breuken in het glas, dus deze schade zal niet worden vergoed. Weet iemand of deze schade mogelijk gedekt wordt door de aansprakelijkheidsverzekering van mijn vriend?
Lees de polisvoorwaarden van je vriend z'n verzekering door, en je weet het ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:55

de Peer

under peer review

en zo niet het topic hernoemen: relatieschade door slijpwerkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik mis hier toch enige inzet; informeer (een beller is sneller) bij je verzekeraar wat eronder valt en anders bij de verzekeraar bij je partner. En de WA van je partner lijkt mij de eerste de beste keus, aangezien je partner de problemen heeft veroorzaakt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Dit topic is gesloten.