Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-03 13:29
Op mijn tablet en mobiel (beide Samsung) gebruikt ik naar tevredenheid Edge als browser. 
Bij Edge is het echter wel lastig te zien welk tabblad in gebruik is en tevens zijn de knoppen terug/stop/vooruit rechts onderin de navigatiebalk nauwelijks zichtbaar.
Bij gebruik van Chrome is dat deze wel goed zichtbaar en is ook goed zichtbaar welk tabblad in gebruik is. ... zie bijgevoegde plaatjes.

Ik heb de instellingen bij edge afgezocht of er wat aan te passen is maar niets gevonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-4l4CgbFR2frfVrpGLL3ljlUKg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aOfOXlzkCnVjXB3xbBjEzbMf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nqfMmqZoNY8EBZUAB40dw-YAMy8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h2fVSFTujt9yKB79dStXzcsS.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via 51bert op 20-11-2024 16:59)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:55
Voor de knoppen onderin, kun je omhoog swipen vanaf beneden, en dan komen ze in beeld. Er zijn meer apps die dat verbergen om meer gebruik te maken van de ruimte van het scherm.

Voor je tabbladen zichtbaarheid weet ik het niet. Ik heb lang ook Edge gebruikte als browser op de telefoon, maar na wat wijzigingen dit jaar in de werking ben ik over gegaan op Firefox.

Ik zou zeggen, als een browser niet doet wat je wil, probeer een andere, er zijn er veel meer.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:55
Voor de knoppen onderin, kun je omhoog swipen vanaf beneden, en dan komen ze in beeld. Er zijn meer apps die dat verbergen om meer gebruik te maken van de ruimte van het scherm.

Voor je tabbladen zichtbaarheid weet ik het niet. Ik heb lang ook Edge gebruikte als browser op de telefoon, maar na wat wijzigingen dit jaar in de werking ben ik over gegaan op Firefox.

Ik zou zeggen, als een browser niet doet wat je wil, probeer een andere, er zijn er veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
@swhnld de knoppen onderaan staan er wel maar nauwelijks zichtbaar ... kun je zien als je inzoomt op de foto.
1-2 jaar geleden heb ik Firefox 2 keer geïnstalleerd gehad en weer verwijderd. De browser was erg traag op mijn mobiel, heb nooit kunnen vinden wat daar de oorzaak van was.
Ben geswitched naar Edge vanwege de mogelijk van een adblocker. Edge werkt, los van de display probleempjes) verder prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@51bert is er geen darktheme o.i.d. die je aan kan zetten in Edge?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 51bert
@rens-br darktheme zit erop maar dat vind ik (meestal) niet prettig.
Heb toch maar de raad van @swhnld opgevolgd en Firefox geïnstalleerd op laptop, mobiel en tablet. Ook omdat ik sinds de vorige (probeer)installaties andere/nieuwere androidtoestellen heb. Alles synchroniseren van m.n. bladwijzers verliep vlotjes. En ... ik heb (in tegenstelling tot eerdere keren) geen klagen over de browsersnelheid .... dus tevreden d:)b .
Als ik wat gewend ben aan de de lay-out/structuur van Firefox gaat Edge er vanaf, ik moet ook nog wat snelkoppelingen op bureaubladen aanpassen.
Dank voor de support.