Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaming, maar ook fotobewerking en lichte videobewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI
Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-64
Arctic Liquid Freezer III 360
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met opslag moet er geen rekening gehouden worden. Zolang ik 2 sata ssd kwijt kan in m'n case is het goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voorkeur voor een gesloten kast die stil is, maar koeling is toch nog ietwat belangrijker dan de stilte.
Ga je overklokken?
Mogelijks OC als het de moeite is
Wat verwacht je van ons?
Graag toelichting om een efficiënte en goeie prijs-kwaliteitverhouding systeem te bouwen waar ik een 5-tal jaar mee kan doen met enkel misschien een GPU upgrade tussendoor. Te gebruiken met een MSI MAG 341CQP QD-OLED?
Vooral gaming, maar ook fotobewerking en lichte videobewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI
Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-64
Arctic Liquid Freezer III 360
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met opslag moet er geen rekening gehouden worden. Zolang ik 2 sata ssd kwijt kan in m'n case is het goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voorkeur voor een gesloten kast die stil is, maar koeling is toch nog ietwat belangrijker dan de stilte.
Ga je overklokken?
Mogelijks OC als het de moeite is
Wat verwacht je van ons?
Graag toelichting om een efficiënte en goeie prijs-kwaliteitverhouding systeem te bouwen waar ik een 5-tal jaar mee kan doen met enkel misschien een GPU upgrade tussendoor. Te gebruiken met een MSI MAG 341CQP QD-OLED?
[ Voor 17% gewijzigd door Orogima op 20-11-2024 10:55 ]