Hallo! In mijn huis heb ik een vrij lang balkon van ongeveer 7 meter en om de een of andere vreemde reden zit de waterafvoeropening op het hoogste punt van het balkon, wat betekent dat er op het balkon 3-4 cm water staat bij hevige regenval.
De vloer van het balkon is een soort waterdicht materiaal en daaronder zit een soort houten constructie en aan de onderkant van het balkon zitten multiplex platen.
Ik wil hem goedkoop en het liefst zelf repareren als dat mogelijk is. Denken jullie dat ik gewoon het water kan afvoeren, een gat boren in het lage punt en de EPDM hemelwaterafvoerbuis erin lijmen als goedkope oplossing?
Of kan ik misschien iets beters doen? Bedankt voor alle tips.
"]
De vloer van het balkon is een soort waterdicht materiaal en daaronder zit een soort houten constructie en aan de onderkant van het balkon zitten multiplex platen.
Ik wil hem goedkoop en het liefst zelf repareren als dat mogelijk is. Denken jullie dat ik gewoon het water kan afvoeren, een gat boren in het lage punt en de EPDM hemelwaterafvoerbuis erin lijmen als goedkope oplossing?
Of kan ik misschien iets beters doen? Bedankt voor alle tips.
:strip_exif()/f/image/ao3A7v3e7tjVc3YNbZsaIxAf.gif?%20f=photo%20album_large)
:strip_exif()/f/image/2SVQ1de8RdkQZHBlEjZ7U9g8.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 101% gewijzigd door carefree7 op 19-11-2024 23:57 ]