Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgamers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik zoek een?
Een andriod smartphone met mooie camera's

Wat is je budget?
rond de 600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk gebruik ik de telefoon voor standaard dingen, maar vind mooie cameraprestaties wel fijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de google pixel 8 pro, die scherp geprijst is voor 600 euro en de samsung s24 die ik kan aanschaffen voor 540 euro, maar sta zeker open voor alternatieven die beter zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zit niet meer zo goed in de smartphone markt. Vroeger kocht je een apple of een samsung, maar tegenwoordig is er een groot aanbod. Hebben jullie aanraders en welke telefoon zou je kiezen de S24 of Pixel 8 pro

De pixel 9 en de oneplus 12 zijn ook nog opties, maar wel wat duurder. Is dit het overwegen waard?

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door pcgamers op 19-11-2024 22:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:42
Ik zou zelf voor de s24 gaan bij keuze tussen deze twee opties, maar zoals degene boven me al aangeeft is er toevallig vanmorgen een nieuwe bbg voor jouw budget uitgebracht.

De s24 is beter dan de s24 fe (naar mijn mening), zeker als de s24 lager geprijsd is!
Je kan de mi 14t nog even vergelijken, maar enkel als je die voor evenveel kan kopen , anders is de s24 beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-06 17:40
Ik heb een beetje dezelfde overweging. S24 of Pixel 8 of 8a. Het moet een compact toestel worden en liefst zo lang mogelijk meegaan qua ondersteuning. Gamen en films kijken etc. doe ik niet. Camera is leuk maar niet superbelangrijk.

Ik denk dat ik volgende week voor de S24 ga. Ik lees redelijk wat veel hardwarematige issues met de Pixels. Schermen die strepen geven, groen uitvallen etc. en voor reparatie terugmoeten wat ook weer moeite en ergernis kost.

Samsung is enigzins bloated maar veel is prima te verwijderen en Samsung voelt voor mij vertrouwd qua kwaliteit en feel. De S24 met 128gb opslag voor 589 in black friday zou hem wel eens kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-06 21:02

Denko

|{ing Øf ßlitz

Komende van de pixel 7 naar de s24... Neem de pixel 8 pro. Samsung schil is echt knudde. En ze draaien helaas allebei een exynos based chip.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-06 17:40
Heb je op die Pixel 'verplicht' altijd een Google zoekbalk op je homescreen, of is die weg te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:27
Andere launcher(nova bijvoorbeeld) en hij is weg.
Pagina: 1