Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het hoofdoel is gamen in VR (quest 3) maar ook op scherm (1440p), zowel MSFS als simracers
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen absolute maximumprijs maar ik zou het graag rond de 2200€ houden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behalve het scherm gaat niets mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren behalve voor de behuizing want die Fractal past perfect bij het interieur van de bureauruimte.
Ik heb in mijn lijst zowel een NVidia kaart staan als een AMD omdat ik nog twijfel
Raytracing is niet belangrijk en RGB hoeft zeker niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen te luide installatie.
Ga je overklokken?
Dit is niet de hoofdbedoeling maar als blijkt dat het "gemakkelijk" kan, dan zou ik het wel doen.
Wat verwacht je van ons?
Zijn al deze componenten compatibel. Mijn voornaamste bekommernissen zijn de RAM en de PSU (alhoewel ik bijna zeker ben dat 850 voldoende is). Kan ik ergens besparen zonder in te boeten op kwaliteit/prestaties?
Het hoofdoel is gamen in VR (quest 3) maar ook op scherm (1440p), zowel MSFS als simracers
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen absolute maximumprijs maar ik zou het graag rond de 2200€ houden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behalve het scherm gaat niets mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren behalve voor de behuizing want die Fractal past perfect bij het interieur van de bureauruimte.
Ik heb in mijn lijst zowel een NVidia kaart staan als een AMD omdat ik nog twijfel
Raytracing is niet belangrijk en RGB hoeft zeker niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen te luide installatie.
Ga je overklokken?
Dit is niet de hoofdbedoeling maar als blijkt dat het "gemakkelijk" kan, dan zou ik het wel doen.
Wat verwacht je van ons?
Zijn al deze componenten compatibel. Mijn voornaamste bekommernissen zijn de RAM en de PSU (alhoewel ik bijna zeker ben dat 850 voldoende is). Kan ik ergens besparen zonder in te boeten op kwaliteit/prestaties?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 334,84 | € 334,84 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 4080 SUPER X3 | € 1.065,44 | € 1.065,44 |
1 | Videokaarten | XFX Speedster MERC 310 AMD Radeon RX 7900 XTX Black Edition | € 979,- | € 979,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Chalk White | € 136,28 | € 136,28 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 240 | € 64,95 | € 64,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo F5-6000J3040G32GX2-TZ5N | € 234,75 | € 234,75 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF3 - 850W Zwart | € 123,88 | € 123,88 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 128,90 | € 128,90 |
Totaal | € 3.237,04 |