Ik ben een groepenkast bezig te vervangen en ga de nieuwe groepenkast gereedmaken voor 3 fase (heb een EV en 3 fase laadpaal, maar nog geen 3 fase aansluiting thuis). Duurt nog een paar maanden voordat de omzetting naar 3 fase gebeurd door netbeheerder.
Ik heb dus een schema gemaakt en wil even een sanitycheck of ik niks vergeet. Ik heb een 3P + N hoofdschakelaar opgenomen, naar mijn weten hoef ik niet elke fase hiervan te bedraden (ik heb immers maar 1 fase). Correct? Na de hoofdschakelaar gaat de L1 en N naar verdeelblokken. Daarvandaan wordt alles bedraad. Ik wil nergens 2 draden in 1 aansluiting hebben namelijk. Verder pas ik de bedrading vanaf hoofdschakelaar later wel weer aan als de 3 fasen er liggen.
:strip_exif()/f/image/LQno5cWHONOlcWR1BshTK2tQ.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT: bedrading WCD aangepast.
Ik heb dus een schema gemaakt en wil even een sanitycheck of ik niks vergeet. Ik heb een 3P + N hoofdschakelaar opgenomen, naar mijn weten hoef ik niet elke fase hiervan te bedraden (ik heb immers maar 1 fase). Correct? Na de hoofdschakelaar gaat de L1 en N naar verdeelblokken. Daarvandaan wordt alles bedraad. Ik wil nergens 2 draden in 1 aansluiting hebben namelijk. Verder pas ik de bedrading vanaf hoofdschakelaar later wel weer aan als de 3 fasen er liggen.
:strip_exif()/f/image/LQno5cWHONOlcWR1BshTK2tQ.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT: bedrading WCD aangepast.
[ Voor 13% gewijzigd door WiseGuy! op 19-11-2024 15:30 ]
we only make way for the man who boldly pushes past us