Een vriendin van mij wilde een nieuwe laptop kopen bij webwinkel x, tevens wilt ze er de 3 jaar verzekering van webwinkel x aan toevoegen.
Nu is er 1 ding wat wij eigenaardig vinden. Door het toevoegen van de verzekering wordt de koopvoorwaarden, die accepteerd moet worden, een beetje veranderd.
Hierin komt nu te staan:
Wettelijk is er ook op verzekeringen een 14 dagen bedenktijd, waarom vervalt dan de bedenktijd op het moment dat je het combineert met een verzekering.
Dit lijkt mij in strijd met de wet.. of mis ik hier iets?
Wat raden jullie hier aan?
Nu is er 1 ding wat wij eigenaardig vinden. Door het toevoegen van de verzekering wordt de koopvoorwaarden, die accepteerd moet worden, een beetje veranderd.
Hierin komt nu te staan:
In andere worden, je hebt geen 14 dagen bedenktijd meer.Hierbij verklaar ik dat ik kennis genomen heb van de uitzondering in het retourrecht voor digitale artikelen. Ik ga akkoord dat het retourrecht voor het digitale artikel vervalt bij ontvangst van het desbetreffende artikel binnen de bedenktermijn.
Wettelijk is er ook op verzekeringen een 14 dagen bedenktijd, waarom vervalt dan de bedenktijd op het moment dat je het combineert met een verzekering.
Dit lijkt mij in strijd met de wet.. of mis ik hier iets?
Wat raden jullie hier aan?
[ Voor 2% gewijzigd door br00ky op 19-11-2024 16:19 . Reden: Het noemen van webwinkel is niet de bedoeling ]