Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-05 12:39
Hi allen,

Een maatje van mij vroeg mij laatst hoe het met mijn crypto's was.
Ik doe er eigenlijk nix meer en toen een klein bedrag ingelegd om het te proberen.
Dit was gok ik zelf in 2017 dus alweer een hele tijd terug.

Nu heb ik destijds een bittrex account geopend en daar een gedeelte op laten staan.
Al mijn inlog gegevens terug gevonden en ik probeer in te loggen en wat schept mijn verbazing.
Bittrex is gestopt..... ik zie niet gelijk een mogelijkheid om mijn geld terug over te boeken.
Want als ik inlog krijg ik de melding:

[center][right]Thanks for the memories.
Dear Bittrex customers,

The curtain has closed.

Bittrex US has permanently ceased operations. As a result, all withdrawal services have been discontinued.

We want to express our deepest gratitude for your support over the years. Thank you for being part of our story. It has been an incredible honor to serve you and to have had the privilege of being a part of your crypto journey.

-The Bittrex Team
[/right][/center]

Iemand enig idee of en hoe ik hetgeen wat in de account sta nog terug kan krijgen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:18
Kijk eens in je mailbox, daar heb je een mailtje gehad, ergens eind 2023 met instructies

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
Thnx.
Er is inderdaad een mailtje in de spam, destijds niet gezien, dat je tot 30 nov 2023 hebt om het geld eraf te halen, daar zijn we helaas ruim voorbij.

Hoopte dat iemand misschien dezelfde ervaring heeft gehad en het toch uit de account weg heeft weten te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

We strongly recommend that you log into our platform and withdraw assets as quickly as possible. As a reminder, and as previously communicated, your account may be subject to monthly default dees, currently set at a rate of 1% per asset per month, with a minimum charge of up to $20 per asset per month.

In order to comply with applicable laws, you may be required to provide further information on documentation to prove your identity before being ablw to withdraw. Our customer support team remains available to assist you with any questions or concerns you may have. Please create a support ticket at https://bittrexglobal.zendesk.com for assistance.

^ Even een ticket aanmaken daar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

souljah1h schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:18:
We strongly recommend that you log into our platform and withdraw assets as quickly as possible. As a reminder, and as previously communicated, your account may be subject to monthly default dees, currently set at a rate of 1% per asset per month, with a minimum charge of up to $20 per asset per month.

In order to comply with applicable laws, you may be required to provide further information on documentation to prove your identity before being ablw to withdraw. Our customer support team remains available to assist you with any questions or concerns you may have. Please create a support ticket at https://bittrexglobal.zendesk.com for assistance.

^ Even een ticket aanmaken daar dus.
Da's alleen voor de Liechtenstein exchange. Bermuda en USA hebben een andere route ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
Dit heb ik inmiddels al gedaan inderdaad, thnx!
Nu blijkt er ook een onderscheid te zijn tussen bittrex bermude en bittrex lichtenstein, uitpluswerk dus :)

Was vooral benieuwd naar de ervaringen van anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
kamstra schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:20:
[...]

Da's alleen voor de Liechtenstein exchange. Bermuda en USA hebben een andere route ;)
Inderdaad, weet niet eens waar ik destijds de account heb aangemaakt.
Dus nog uitzoeken hoe ik dit achterhaal.

Enig idee wat de route ook daadwerkelijk is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Geen idee hoe het bij deze cryptojongen werkt, maar ga er maar vanuit dat het een paar jaar kan duren voor je alles wat je terug kan krijgen ook daadwerkelijk terug hebt.

Werk zelf voor de claim agent van een ander niet geheel klein cryptoplaform (FTX :P ) dus weet een beetje hoe dit ws werkt: proces van de hele lange adem, hele zooi data die je ws aan moet leveren en dan maar hopen dat je ooit daadwerkelijk iets van je coins of fiat currency terug ziet.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
kamstra schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 14:21:
Geen idee hoe het bij deze cryptojongen werkt, maar ga er maar vanuit dat het een paar jaar kan duren voor je alles wat je terug kan krijgen ook daadwerkelijk terug hebt.

Werk zelf voor de claim agent van een ander niet geheel klein cryptoplaform (FTX :P ) dus weet een beetje hoe dit ws werkt: proces van de hele lange adem, hele zooi data die je ws aan moet leveren en dan maar hopen dat je ooit daadwerkelijk iets van je coins of fiat currency terug ziet.
Thanks voor je reactie, en je opbeurende woorden :9
Maar wordt gewaardeerd.

Het is voor mij gewoon vaag hoe nu mij aan te melden of de claim in te dienen, want ze zeggen dat je moet inloggen omdit te doen, maar als ik inlog krijg je de melding dat ze gestaakt zijn met de activiteiten.

inloggen lukt dus niet meer, de kunst om een omweg te vinden denk ik.

The window for filing a POD shall commence at 9:00 am (ADT) on 15 October 2024 and will close at 4:00 pm (AST) on 10 December 2024.

The process for the filing of a POD will be different for creditors of the Company who have a Digital Asset account on the Company's exchange (“User Creditors”) and for those who do not (“Non-User Creditors”). The JLs will notify ALL known creditors directly of what to do next.

User Creditors: Please note that all creditors of the Company who have an existing account with the Bittrex Bermuda exchange containing digital tokens or fiat currency on the Company's exchange can submit their POD by logging into their Bittrex Global account as normal and following the instructions on screen.

If your Bittrex account is with the Bittrex US or Bittrex Liechtenstein exchange, you may not submit a POD within this process and the JLs will reject any POD that relates to those exchanges. Please contact the relevant representative of Bittrex US or Bittrex Liechtenstein for information about your account with those exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 29-04 15:57
De support valt nog steeds te raadplegen en er zijn ook nog artikelen van wat je kunt doen. Zou je onduidelijkheden daar gewoon aan vragen. De claim is nog open tot 10 december, dus je moet wel snel worden als je nog wat wilt.

https://bittrexglobal.zen...3803-Verify-your-identity
https://bittrexglobal.zen...48464306843-Log-In-Issues

enzovoorts

Via die zendesk kan je ook een ticket openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smok84
Xavorius schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 22:11:
De support valt nog steeds te raadplegen en er zijn ook nog artikelen van wat je kunt doen. Zou je onduidelijkheden daar gewoon aan vragen. De claim is nog open tot 10 december, dus je moet wel snel worden als je nog wat wilt.

https://bittrexglobal.zen...3803-Verify-your-identity
https://bittrexglobal.zen...48464306843-Log-In-Issues

enzovoorts

Via die zendesk kan je ook een ticket openen.
Thnx voor je antwoord.
Die open staat tot 10 dec is blijkbaar voor Bermuda. Ik had het lange tijd geleden wat gekocht, maar was dus bij Bittrex U.S.
Bittrex lichtenstein heb je ook nog …

Heb een ticket aangemaakt, men geeft aan dat er niks meer mogelijk is voor mij…
Pagina: 1