Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Graag kijk ik allerhande sporten en bij voorkeur fietsen en de spelen waardoor ik de afgelopen jaren vaker moest switchen dan mij lief was van streaming dienst. Eurosport+ werd Discovery+ en is nu helaas een add on bij HBO Max zoals we dat ook bij ZIGGO kennen.

In America heb je ook Peacock die veel sport uitzenden maar niet beschikbaar in Nederland. Via Fox Sports kun je wel met Hulu of Youtube TV sport kijken in Nederland als ik het goed begrijp. SlingTV is ook zo'n platform maar dan alleen voor America.

Zenders/streamers die sportpakketten aanbieden in Nederland:
Espn+
HBO Max
ZIGGO Sports

Via onderstaande platforms kun je ook sport kijken in Nederland, losse games aanschaffen dan wel ambo's voor hele seizoenen:
Just Watch
FuboTV

Sport Specifiek:
F1 TV
NBA
NFL
MLB
WWF

Ik zal vast een hoop missen en ben daarom benieuwd wat jullie allemaal gebruiken en waarom en/of tips hebben en hier een doorlopende Sports Streaming Topic van kunnen maken met z'n allen. Volgens mij lijkt ESPN+ op Eurosport+ qua sporten maar zenden ze geen wielrennen uit.

Jullie aanvullingen zal ik opnemen in dit openingsbericht en eventueel overzichtelijker maken.