Ik zoek een?
PC voor veelal office werkzaamheden en enig ontwikkelwerk, oa met AI. Omdat ik lokaal LLMs wil draaien heb ik gekozen voor een wat zwaardere processor dan in de BBG. Hiernaast af en toe een spel, waar ik niet bijzonder hoge eisen heb, maar gewoon knap mee moet kunnen (denk Cyberpunk, GTA, Skyrim etc.). Ofwel een PC waar ik de komende jaren prima mee vooruit kan en mogelijk eeen componentje bij kan prikken indien nodig.
Omdat ik er de hele dag naast zit wil ik graag dit ie stil is. Met name dit punt vind ik moeilijk in de schatten bij de build hieronder. Tips welkom!
Ik heb dit keer ook gekozen voor een nieuwe monitor van 27 inch. Deze zal een van de 2 monitoren op mijn buro gaan vervangen. Deze werd getipt bij de BBG.
Last but-not-least. Het is al weer 7 jaar geleden (of langer...) dat ik een PC in elkaar heb geschroefd. Uitbesteden/hulp tips zijn daarom welkom. Ik kijk liever geen 20 uur Youtube om er achter te komen welke BIOS instellingen er aangepast moet worden etc
Wat is je budget?
1500 is mooi, ietsje meer/minder ook ok.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Prijs/kwaliteit is leidend.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC voor veelal office werkzaamheden en enig ontwikkelwerk, oa met AI. Omdat ik lokaal LLMs wil draaien heb ik gekozen voor een wat zwaardere processor dan in de BBG. Hiernaast af en toe een spel, waar ik niet bijzonder hoge eisen heb, maar gewoon knap mee moet kunnen (denk Cyberpunk, GTA, Skyrim etc.). Ofwel een PC waar ik de komende jaren prima mee vooruit kan en mogelijk eeen componentje bij kan prikken indien nodig.
Omdat ik er de hele dag naast zit wil ik graag dit ie stil is. Met name dit punt vind ik moeilijk in de schatten bij de build hieronder. Tips welkom!
Ik heb dit keer ook gekozen voor een nieuwe monitor van 27 inch. Deze zal een van de 2 monitoren op mijn buro gaan vervangen. Deze werd getipt bij de BBG.
Last but-not-least. Het is al weer 7 jaar geleden (of langer...) dat ik een PC in elkaar heb geschroefd. Uitbesteden/hulp tips zijn daarom welkom. Ik kijk liever geen 20 uur Youtube om er achter te komen welke BIOS instellingen er aangepast moet worden etc

Wat is je budget?
1500 is mooi, ietsje meer/minder ook ok.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Prijs/kwaliteit is leidend.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 226,95 | € 226,95 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 119,95 | € 119,95 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 519,- | € 519,- |
1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 75,96 | € 75,96 |
1 | Monitors | LG UltraGear 27GR75Q-B Zwart | € 212,- | € 212,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 96,41 | € 96,41 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 91,46 | € 91,46 |
1 | SSD's | SK hynix Platinum P41 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.501,53 |