Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Zoek je niet gewoon een mengpaneel?
Steam/Discord: Flimovic
Nou, ik wil liever niet met een mengpaneel rondlopen :-) Ik wil hem gebruiken voor laptop + telefoon.Flimovic schreef op maandag 18 november 2024 @ 21:48:
Zoek je niet gewoon een mengpaneel?
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Dit gaat je niet lukken. De weg die het signaal van een jack input naar de speakers af moet leggen is anders dan die van je bluetooth. Dat gaat niet in een koptelefoon, je hebt ook nog eens te maken met verschillende spanningen per input. Dat gaat botsen zonder mixer.
Wat je eigenlijk zoekt is een koptelefoon met ingebouwde mixer. De kans dat je die gaat vinden is bijzonder klein.
Wat je eigenlijk zoekt is een koptelefoon met ingebouwde mixer. De kans dat je die gaat vinden is bijzonder klein.
Volgens mij tegelijk Bluetooth en (low latency) radio via een USB dongle zijn wel mogelijkheden. Maar de microfoon zal maar naar eentje gaan.
Niet echt een gewone hoofdtelefoon, maar JBL heeft headsets die je zowel via de dongle als bluetooth kan verbinden.
Ik gok dat je dan nog steeds niet naar meer dan één input tegelijk kan luisteren. Daarvoor heb je echt een mixer nodig.
@Jrz voor aankoopadvies is er Beeld en geluid koopadvies en daar verwachten we wel meer eigen inzet dan dit. Dit topic gaat daarom op slot.Jrz schreef op maandag 18 november 2024 @ 21:42:
Ik ben op zoek naar een koptelefoon waar ik meerdere inputs tegelijk mee kan afspelen (bluetooth, usb, jack). Het gaat dus niet om het switchen van verschillende inputs, maar echt op het tegelijk afspelen.
De microfoon zou bij voorkeur ook naar beide inputs (outputs dus eigenlijk) moeten gaan.
Ik heb zo'n beetje alle koptelefoons wel bekeken, maar geen lijkt te doen wat ik wil.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.