Is deze stoelslijtage normaal?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Een half jaar geleden heb ik een jong gebruikte auto gekocht. Hij is nu een jaar of 2 met 23k op de teller. Ik vind dat de stoel er ondertussen wel al erg gebruikt uitziet en ook ziet het patroon er wel wat genant uit. Nu is het eerste krasje altijd het pijnlijkst en vraag ik me af of ik niet te kritisch ben.

De dealer zit een heel eind verderop dus ik wilde dat stuk alleen rijden als het echt zin heeft. Op basis van de foto was hun reactie dat dit niet zo heel gek was voor leer. Zelf twijfel ik daaraan, maar zoals gezegd, misschien ben ik ook niet helemaal neutraal dus daarom ben ik benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Voor de duidelijkheid: men is niet bij voorbaat onwelwillend en er is ook geen sprake van een conflict. Ik probeer gewoon een mening te vormen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z5jStNeaqFnTicJeFrbj1mGfQOM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jI5R96d327FXiVqTTUEQ3JiC.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:44
Wat is er mis mee als ik mag vragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Nu online
STIMPPYYY schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:12:
Wat is er mis mee als ik mag vragen?
Er zitten twee kuilen van een centimeter diep in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:38
Wat voor merk, model auto is het? Wat voor materiaal is het? ( echt of nep leer? )

Heb je sleutels/spullen in je kontzakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Zijn dit geventileerde/gekoelde stoelen of is er een optie voor bij dit model?

Lijken mij namelijk wel de koelgaten/ventilatie waar het wat is ingedeukt.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 22:47
Ik gok dat bepaalde beenderen in de onderste helft van uw lichaam deze indentaties gemaakt hebben.
Ongeveer hetzelfde verschijnsel wat optreedt bij een lederen fietszadel, na een tijdje gaat het zadel naar je lichaam 'zitten'.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Nu online
corporalnl schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:17:
Wat voor merk, model auto is het? Wat voor materiaal is het? ( echt of nep leer? )

Heb je sleutels/spullen in je kontzakken?
Zullen we dat even in het midden laten :) Ik wil ze niet aan de schandpaal nagelen. Maar het is echt leer en ik heb niets in m'n zakken. En ik ben zelf trouwens ook niet echt zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Nu online
Humma Kavula schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:17:
Zijn dit geventileerde/gekoelde stoelen of is er een optie voor bij dit model?

Lijken mij namelijk wel de koelgaten/ventilatie waar het wat is ingedeukt.
Nee geen ventilatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Bovenbenen goed ondersteund? Of zit je echt op je kont?
Ik heb door de jaren meer slijtage aan de oppervlakte gezien alsof het geschuurd is dan dit soort deuken..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:38
Yucon schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:19:
[...]

Zullen we dat even in het midden laten :) Ik wil ze niet aan de schandpaal nagelen. Maar het is echt leer en ik heb niets in m'n zakken. En ik ben zelf trouwens ook niet echt zwaar.
Want? Wellicht is het een probleem met dit type merk en model?
Bekende klacht of een oplossing voor dit merk/model?
Pagina: 1