Datum en tijd onderling plannen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-06 10:51
Mijn vraag

Ik run een verschillende sport competities waar spelers wedstrijden 1v1 spelen, en hier onderling een tijdslot moeten afspraken. Nu is het vaak dat spelers hun afspraak vergeten, en er weinig controle op is omdat alles via whatsapp geplant word.

Kennen jullie of ervaring met apps waar de spelers makkelijk zelf een afspraak onderling kunnen plannen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
whatsapp

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
onderling laten afspreken

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:23
Als mensen een afspraak nu al niet in hun agenda zetten zal dat ook niet gebeuren als de afspraak via een andere app gepland is. Lijkt mij vooral een stukje discipline bij de mensen zelf.

Helaas is het wel herkenbaar, want bij mij in de vereniging zie ik ook notoire afspraak-vergeters.

Je kan denken aan apps als datumprikker, die hebben de mogelijkheid een geplande afspraak in de agenda te zetten. Maar ook dan moeten mensen die mogelijkheid wel zelf aanzetten.

Als jullie sportvereniging (ik doe even de aanname dat het om een vereniging gaat) gebruik maakt van Google of Microsoft diensten kan je ook eenvoudig een gedeelde agenda maken.

[ Voor 16% gewijzigd door dixet op 18-11-2024 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
dixet schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:16:
Als mensen een afspraak nu al niet in hun agenda zetten zal dat ook niet gebeuren als de afspraak via een andere app gepland is. Lijkt mij vooral een stukje discipline bij de mensen zelf.

Helaas is het wel herkenbaar, want bij mij in de vereniging zie ik ook notoire afspraak-vergeters.

Je kan denken aan apps als datumprikker, die hebben de mogelijkheid een geplande afspraak in de agenda te zetten. Maar ook dan moeten mensen die mogelijkheid wel zelf aanzetten.

Als jullie sportvereniging (ik doe even de aanname dat het om een vereniging gaat) gebruik maakt van Google of Microsoft diensten kan je ook eenvoudig een gedeelde agenda maken.
Voor mijn verenging heb ik een app "Spond" maar dat zet ik alles zelf in. 20 matchen per team.

Maar voor dit geval heb ik 20 speeldagen voor 250 "teams". dus lijkt het me handig iets van app te hebben waar de spelers zelf hun afspraak in kunnen zetten. En ik dat als bewijsstuk kan gebruiken voor al dan niet een forfait uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:36

Kheos

FP ProMod
kampers schreef op maandag 18 november 2024 @ 13:55:
Kennen jullie of ervaring met apps waar de spelers makkelijk zelf een afspraak onderling kunnen plannen?
Is die app niet gewoon een calendar app? Google calendar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:47
Misschien dat ClubMatch van SportConnexions iets voor je is: https://sportconnexions.com/nl/
Wel een beperkt aantal sporten zo te zien.

[ Voor 68% gewijzigd door -Paul- op 18-11-2024 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
-Paul- schreef op maandag 18 november 2024 @ 17:03:
Misschien dat ClubMatch van SportConnexions iets voor je is: https://sportconnexions.com/nl/
Wel een beperkt aantal sporten zo te zien.
Bedankt.

Het is echt puur voor onderling makkelijk datums te kunnen vastleggen. Zodat de spelers perfect weten wanneer ze tegen elkaar moeten, en ze een bewijs hebben van afspraak.

Pagina: 1