Hoi iedereen, volgend jaar gaan wij gedurende 7 maanden rondtrekken in Europa met onze camper. Wij, dat zijn ikzelf, mijn vrouw en onze 2 kinderen van (dan) 8 en 11.
Tijdens deze 7 maanden gaan we zelf instaan voor het lesgeven van onze kinderen.
Omdat we niet alles digitaal willen doen (Scoodle, Bingel, ...) ben ik aan het onderzoeken of het mogelijk is om een compacte printer mee te nemen. Hiermee zouden we dan eenvoudig oefenblaadjes (maaltafels etc...) kunnen printen.
Kleuren printen is geen vereiste. Zwart wit is voldoende.
Ik heb zelf al wat zitten zoeken en kom voorlopig op volgende printer uit:
uitvoering: Epson Workforce WF-110W
Compacter denk ik niet dat ze vindbaar zijn. Echter qua prijs zit deze rond de €200, wat toch al redelijk veel is. Vermoedelijk omdat deze wel volledig mobiel te gebruiken is door de batterij.
Stroom is echter geen probleem (12V of 230V) dus de batterij is geen must-have.
Een andere optie die ik aan het verkennen ben zijn thermische printers.
Bij de standaard merken zijn deze al zeer duur (als in €300+).
Deze zijn wel goedkoper te vinden rond €100.
Hierbij 2 vragen:
- heeft er iemand nog andere suggesties voor een zo compact en lichtgewicht mogelijke printer?
- iemand ervaring met thermische printers?
Tijdens deze 7 maanden gaan we zelf instaan voor het lesgeven van onze kinderen.
Omdat we niet alles digitaal willen doen (Scoodle, Bingel, ...) ben ik aan het onderzoeken of het mogelijk is om een compacte printer mee te nemen. Hiermee zouden we dan eenvoudig oefenblaadjes (maaltafels etc...) kunnen printen.
Kleuren printen is geen vereiste. Zwart wit is voldoende.
Ik heb zelf al wat zitten zoeken en kom voorlopig op volgende printer uit:
uitvoering: Epson Workforce WF-110W
Compacter denk ik niet dat ze vindbaar zijn. Echter qua prijs zit deze rond de €200, wat toch al redelijk veel is. Vermoedelijk omdat deze wel volledig mobiel te gebruiken is door de batterij.
Stroom is echter geen probleem (12V of 230V) dus de batterij is geen must-have.
Een andere optie die ik aan het verkennen ben zijn thermische printers.
Bij de standaard merken zijn deze al zeer duur (als in €300+).
Deze zijn wel goedkoper te vinden rond €100.
Hierbij 2 vragen:
- heeft er iemand nog andere suggesties voor een zo compact en lichtgewicht mogelijke printer?
- iemand ervaring met thermische printers?