Besteld op 22/11. Heel veel dank voor al het advies!
Ik zoek een?
Hoi allemaal, ik ga mijn huidige systeem upgraden omdat ik in mijn Dell XPS Tower geen hogere PSU dan de proprietary 500W PSU kan installeren. Als ik toch mijn case (en dus moederbord) verander, dacht ik: dan upgrade ik meteen de hele boel om het te futureproofen.
Ik werk met zware 2D animaties (Ae) en 3D animaties (UE5/Blender). Ik heb veel uren gestoken in het samenstellen van deze componenten op mijn wishlist. Ziet dit er goed uit, of zouden jullie het op bepaalde gebieden anders aanpakken?
Wat is je budget?
Het begon met een nieuwe PSU voor 200,- die niet pastte - ik zit nu tegen de 1600,- aan (ik bestel nog 140mm fans van Amazon want die hebben een goede deal. Ik hoop dat het daarbij blijft, al is er wel wat ruimte mocht iemand met echt goed advies komen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee hoor, zolang het goed werkt!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik migreer mijn 128GB DDR4 RAM en GPU (NVIDIA RTX 3060 Ti) mee uit mijn oude systeem. Ik wilde ook mijn GPU meteen upgraden, maar die werkt voor nu prima, en ik schrok nogal van de GPU prijzen, dus die ga ik eind volgend jaar denk ik upgraden.
Ik moet maar zien hoe ik mijn i9-11900K met proprietary psu, mobo, en case ga verkopen. Maar dat zijn zorgen voor later.
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Hoi allemaal, ik ga mijn huidige systeem upgraden omdat ik in mijn Dell XPS Tower geen hogere PSU dan de proprietary 500W PSU kan installeren. Als ik toch mijn case (en dus moederbord) verander, dacht ik: dan upgrade ik meteen de hele boel om het te futureproofen.
Ik werk met zware 2D animaties (Ae) en 3D animaties (UE5/Blender). Ik heb veel uren gestoken in het samenstellen van deze componenten op mijn wishlist. Ziet dit er goed uit, of zouden jullie het op bepaalde gebieden anders aanpakken?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core Ultra 7 265K Boxed | € 429,- | € 429,- |
1 | Moederborden | ASRock Z890 LiveMixer WiFi | € 259,- | € 259,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon Rebel C70M RGB | € 100,- | € 100,- |
1 | Waterkoeling | ASUS Prime LC 360 ARGB | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Toetsenborden | Redragon Shiva K512 RGB | € 38,- | € 38,- |
1 | Muizen | Logitech MX Master 2S Grafiet | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK96GX5M2B5200C38 | € 189,90 | € 189,90 |
1 | Voedingen | NZXT C1000 Gold ATX 3.1, Zwart | € 149,89 | € 149,89 |
2 | SSD's | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB | € 129,90 | € 259,80 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.605,39 |
Wat is je budget?
Het begon met een nieuwe PSU voor 200,- die niet pastte - ik zit nu tegen de 1600,- aan (ik bestel nog 140mm fans van Amazon want die hebben een goede deal. Ik hoop dat het daarbij blijft, al is er wel wat ruimte mocht iemand met echt goed advies komen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee hoor, zolang het goed werkt!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik migreer mijn 128GB DDR4 RAM en GPU (NVIDIA RTX 3060 Ti) mee uit mijn oude systeem. Ik wilde ook mijn GPU meteen upgraden, maar die werkt voor nu prima, en ik schrok nogal van de GPU prijzen, dus die ga ik eind volgend jaar denk ik upgraden.
Ik moet maar zien hoe ik mijn i9-11900K met proprietary psu, mobo, en case ga verkopen. Maar dat zijn zorgen voor later.
Alvast bedankt!
[ Voor 94% gewijzigd door Skopelos1995 op 22-11-2024 22:16 ]