Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een (Android) Tablet
Wat is je budget?
€100-€150?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bediening van Home Assistant, Streaming, Browsen, Mailen, IM en misschien een foto bewerken in PS mobile, verloren spelletje
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy Tab A9+
Welke vragen heb je hier nog over?
Deze tablet lijkt te kunnen doen wat ik wil. Echter voor hoe lang. Ik voel er weinig voor om over 2-3 jaar een nieuwe te moeten aanschaffen omdat de apps meer vragen dan wat het device aankan.
Gevoelsmatig geef ik dan liever iets meer uit (of koop een 2e hands/refurbihed) device met betere specs
Verder fijn als er langere tijd updates gegeven worden en er geen/weinig bloatware op staat (of dat dat er makkelijk af te halen is).
Samsung kom ik op uit omdat deze tablet best veel in V&A staat, al vraag ik me dan ook af... waarom is dat?
Alles wat uit China komt, valt per definitie af.
Wie kan mij hierin adviseren of een goed alternatief geven?
Ik zoek een?
Een (Android) Tablet
Wat is je budget?
€100-€150?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bediening van Home Assistant, Streaming, Browsen, Mailen, IM en misschien een foto bewerken in PS mobile, verloren spelletje
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy Tab A9+
Welke vragen heb je hier nog over?
Deze tablet lijkt te kunnen doen wat ik wil. Echter voor hoe lang. Ik voel er weinig voor om over 2-3 jaar een nieuwe te moeten aanschaffen omdat de apps meer vragen dan wat het device aankan.
Gevoelsmatig geef ik dan liever iets meer uit (of koop een 2e hands/refurbihed) device met betere specs
Verder fijn als er langere tijd updates gegeven worden en er geen/weinig bloatware op staat (of dat dat er makkelijk af te halen is).
Samsung kom ik op uit omdat deze tablet best veel in V&A staat, al vraag ik me dan ook af... waarom is dat?
Alles wat uit China komt, valt per definitie af.
Wie kan mij hierin adviseren of een goed alternatief geven?