Hoi allemaal,
We zijn bezig met een verbouwing en ik heb een doorbraak laten maken tussen onze keuken en de garage. Nu moet ik hier een kozijn en deur in gaan plaatsen, maar ik snap er eigenlijk heel erg weinig van. Wat niet helpt is dat de doorbraak behoorlijk scheef ik gemaakt en de binnen en buitenmuur ook niet gelijk lopen.
Het idee is dat er een deur in komt met slot, die de garage in draait (scharnierpunt aan de linkerkant). Ik denk zelf dat ik een kozijn moet hebben die in de buitenmuur gezet wordt, alleen hoe krijg ik dan de spouw dicht.
En hoe krijg ik het kozijn waterpas in deze scheve muur..
Ik kom er niet helemaal uit.. Is er iemand die mij misschien een beetje op weg kan helpen?
Concrete vragen:
- wat voor soort kozijn zou je aanbevelen?
- hoe krijg ik deze geplaatst, en in welke deel van de muur?
- hoe kan ik de rest zodanig maken dat de stucadoor daar een lijst op kan zetten en waterpas kan stuccen?
:strip_exif()/f/image/rG9Iv8WaGP8eLJxuPxbEORHF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ziuuBas774ZGKydFxPnVP1dc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Dbag4dHd7zDBKO62OtpsVFPE.jpg?f=fotoalbum_large)
We zijn bezig met een verbouwing en ik heb een doorbraak laten maken tussen onze keuken en de garage. Nu moet ik hier een kozijn en deur in gaan plaatsen, maar ik snap er eigenlijk heel erg weinig van. Wat niet helpt is dat de doorbraak behoorlijk scheef ik gemaakt en de binnen en buitenmuur ook niet gelijk lopen.
Het idee is dat er een deur in komt met slot, die de garage in draait (scharnierpunt aan de linkerkant). Ik denk zelf dat ik een kozijn moet hebben die in de buitenmuur gezet wordt, alleen hoe krijg ik dan de spouw dicht.
En hoe krijg ik het kozijn waterpas in deze scheve muur..
Ik kom er niet helemaal uit.. Is er iemand die mij misschien een beetje op weg kan helpen?
Concrete vragen:
- wat voor soort kozijn zou je aanbevelen?
- hoe krijg ik deze geplaatst, en in welke deel van de muur?
- hoe kan ik de rest zodanig maken dat de stucadoor daar een lijst op kan zetten en waterpas kan stuccen?
:strip_exif()/f/image/rG9Iv8WaGP8eLJxuPxbEORHF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ziuuBas774ZGKydFxPnVP1dc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Dbag4dHd7zDBKO62OtpsVFPE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ignaLWJek0so2SK1G0IvF687.jpg?f=fotoalbum_large)