Toon posts:

unreal tournament werkt niet op nieuw geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,
Ik heb zojuist in mijn ASUS K7M met athlon 600 mhz een 128 mb 133 mhz sdram dimm vervangen door een 256 mb dimm 133mhz. De computer werkt stabiel behalve wanneer ik unreal tournament start. binnen een minuut crasht het spel. Dit is direct het gevolg van het nieuwe geheugen aangezien ik net met de oude dimm gewoon weer kon spelen. De bios heeft op zowel cas 2 als cas 3 gedraait maar beide hadden geen effect.

Iemand enig idee wat een mogelijke oplossing is?

alvast bedankt!

Ilja

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 08:02

smallboy

N/A

Geheugen zal wel niet goed zijn. Ga anders terug naar de winkel. Of probeer een ander slot.

Verwijderd

Loopt je pc occ'ed? Ut is daar namelijk HEEL gevoelig voor het kan heel goed zijn dat het daardoor komt (en dus het geheugen hogere snelheid niet aankan) probeer ff lager te zetten?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het geheugen op 100 mhz draaien daar mijn moederbord niet meer kan. ik heb net windows opnieuw geinstalleerd. werkt nog niet!

maar wat bedoel je daar precies met occ'd? kan ik daar nog iets aan editten?!

(trouwens de foutmedling die ut geeft is altijd iets dat eindigt met MAINLOOP)

is er iemand bekend met dit soort tragiek!? :)

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

met occ'd bedoelt hij waarschijnlijk overgeclocked oftewel de processor sneller ingesteld dan dat hij standaard is :Y)

Hoi

Verwijderd

Topicstarter
had ik kunnen weten. :)

maar goed da's niet 't geval en zoek dus nog steeds desperately naar een mogelijke oplossing !!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:12

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op vrijdag 14 september 2001 07:56 schreef weareborg het volgende:
www.memtest86.com
idd, hier vindt je waarschijnlijk wat foutmedlingen..

Verwijderd

Topicstarter
hmmmz ook hieruit kan ik niets opmaken dat aangeeft wat er mis is! Is er nog iemand met een helder idee of ben ik gewoon verdoemd? :)
Pagina: 1