Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VindiGoosh
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 10-05 16:17
Goedenavond beste Tweakers,

Helaas is het voor mij niet toegestaan om in het topic voor energie-aanbiedingen een vraag te stellen over energie-aanbiedingen voor variabele tarieven. Via de search komen er verder ook geen andere topics naar boven, dus is de enige mogelijkheid een eigen topic te openen.

Mijn 3-jarig energie-abonnement loopt op 07-12-2024 af en ik wil graag overstappen op een (voorlopig) variabel / dynamisch energiecontract.

Ik heb zelf ,,aanbiedingen” ontvangen en voorbij zien komen die allemaal richting de €0,27/kWh gaan. Ik vind dit vrij veel, volgens mij kan dat veel goedkoper.

Hebben jullie onlangs nog goede aanbiedingen voor variabel/dynamische tarieven voorbij zien komen?

Alvast hartelijk dank voor het meedenken / delen :)

[ Voor 3% gewijzigd door VindiGoosh op 17-11-2024 21:47 ]

Twee-onder-één-kap bj. 1937, 11x Radiator, Quatt hybrid Duo, houtkachel, Remeha Tzerra 39c, Fabrieksarbeider, Beunhaas, Platbodem It Houten Hynder, Amateur astronoom, Sky-Watcher 350P GoTo, Spectroscopie, Chasing Naked Singularities RS{4} < (2GM)/c2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Als je me een DM had gestuurd, zoals ik in de laatste mbr zei, had ik je in de goede richting kunnen wijzen.

Je vraag past namelijk beter in Het grote Zal ik van energiecontract wisselen-topic, De energierekening - kroegtopic of één van de andere topics in Themaforum: De Energierekening. Gevonden aanbiedingen mogen in Energieleveranciers aanbiedingentopic worden gedeeld.

Gezien het volgens het Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid niet de bedoeling is om te vragen naar aanbiedingen in het A&K forum, doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.