Twee-onder-één-kap bj. 1937, 11x Radiator, Quatt hybrid Duo, houtkachel, Remeha Tzerra 39c, Fabrieksarbeider, Beunhaas, Platbodem It Houten Hynder, Amateur astronoom, Sky-Watcher 350P GoTo, Spectroscopie, Chasing Naked Singularities RS{4} < (2GM)/c2
Als je me een DM had gestuurd, zoals ik in de laatste mbr zei, had ik je in de goede richting kunnen wijzen.
Je vraag past namelijk beter in Het grote Zal ik van energiecontract wisselen-topic, De energierekening - kroegtopic of één van de andere topics in Themaforum: De Energierekening. Gevonden aanbiedingen mogen in Energieleveranciers aanbiedingentopic worden gedeeld.
Gezien het volgens het Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid niet de bedoeling is om te vragen naar aanbiedingen in het A&K forum, doe ik dit topic op slot.
Je vraag past namelijk beter in Het grote Zal ik van energiecontract wisselen-topic, De energierekening - kroegtopic of één van de andere topics in Themaforum: De Energierekening. Gevonden aanbiedingen mogen in Energieleveranciers aanbiedingentopic worden gedeeld.
Gezien het volgens het Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid niet de bedoeling is om te vragen naar aanbiedingen in het A&K forum, doe ik dit topic op slot.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.