iframe om data laadpaal te embedden op website

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidLimburg
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-06 20:47
Beste mede-tweakers, op voorhand mijn excuses als deze vraag in het verkeerde forum terecht komt ;)

Ik zou graag de status van een specifieke openbare laadpaal in een website willen embedden. Nu heb ik verschillende voorbeelden op internet gevonden waar gebruik wordt gemaakt van een iframe.

Wie kan mij op weg helpen met een stukje code om in een html pagina de live status van een specifieke openbare laadpaal te kunnen opnemen?

Doelstelling is om gebruikers van deze website te laten zien welke oplaadpunt beschikbaar is op de dubbele laadpaal.

Dank alvast!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rorie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:32
Probeer eens ChatGPT zou ik zeggen, daar moet je een heel eind mee komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:41
code:
1
<iframe src="URL VAN LAADPAAL" width="300" height="300"></iframe>

Maar dat had je zelf vast al gevonden? 1e hit op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:19
Iframe is wel enigszins ouderwets , en het is maar de vraag of het werkt. Is die laadpaalpagina publiek beschikbaar?
Is het niet mogelijk om alleen bepaalde data uit de paal te vissen en die te integreren in die site?

Wat voor paal is het? En hoe benader je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:45

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit heeft niet zoveel met netwerken te maken, dus schopje richting software ontwikkeling.

Verder kunnen we met de beperkte hoeveelheid informatie die je nu gegeven hebt niet zo heel erg veel. Zou je eens kunnen aangeven wat voor laadpaal / website het is, waar de informatie vandaan komt e.d. Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?

We willen je best helpen met concrete vragen, maar zoals @Dennisweb al aantoont: de eerste hit op google is je oplossing al. Werkt dat niet, dan horen we het graag en zien we graag wat je zelf al gezocht, gevonden en geprobeerd hebt ;) Zie ook onze Quickstart.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.