Wijziging User Review - [devourbandit][Rannaa]".

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannaa
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-05 18:13
Hallo,

ik wil graag een wraak beoordeling laten verwijderen die enkele minuten geleden is geplaatst op mijn profiel door devourbandit: https://tweakers.net/gallery/548869/aanbod/

In de prive berichten doet hij er nog lacherig over ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Rannaa op 17-11-2024 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

(jarig!)
How to - V&A Feedback laten aanpassen
Graag deze procedure volgen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannaa
Volgens mij heb ik dat gedaan? Ik geef enkel mijn ervaring met de Tweaker aan waarbij ik iets koop en defect blijkt te zijn Tweaker reageert niet meer en ik heb een hoop schade geleden. En hiervoor wil ik andere Tweakers juist behoeden.

Als ik dan een wraakreview terugkrijg welke ongepast is heeft een eerlijke beoordeling schrijven anders geen nut, toevallig de prive berichten gelezen? Dan is er namelijk ook te lezen dat dit onderling niet valt op te lossen.

Wil trouwens alleen de wraakreview op mijn profiel laten verwijderen, mijn ervaring bij hem klopt en wil ik ook behouden. Had dus misschien alleen mijn username in de topic moeten plaatsen?

[ Voor 17% gewijzigd door Rannaa op 19-11-2024 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

(jarig!)
Heb je dan met de tegenpartij gepraat over het wederzijds aanpassen van de review? Wij gaan in elk geval niet zomaar een review verwijderen omdat de review jou niet aanstaat. Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal, daar moeten jullie zelf eerst een poging toe doen om daar uit te komen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannaa
Ik geef in mijn vorige post onderaan aan dat ik geen wederzijdse aanpassing wil.

Ok, dus als ik iets koop wat defect is en beoordeel de verkoper hierop dan mag deze mij ook met een negatieve beoordeling terug beoordelen?

Beetje oneerlijk systeem toch? Zo kunnen we elkaar alleen maar beoordelen met 5 sterren. Want indien we eerlijk zijn en we beoordelen een verkoper negatief kunnen we ook even een slechte beoordeling terug verwachten.

Praten met zo een oneerlijke verkoper heeft toch geen nut? Als hij in de eerste instantie al een 1 ster geeft betekend het al dat hij niets geeft om de geleden schade dus ajb nog ff een mes in de rug met bam 1 ster terug. Dan zou ik dus moeten vragen “hey ben jij het eens met het verwijderen van onze wederzijdse beoordelingen?”. Doel is toch juist anderen even attenderen om uit te kijken hoe je zaken doet met deze Tweaker.

Een verhaal heeft zeker 2 kanten, en daarom eerst nog de voordeel van de twijfel gegeven om geen beoordeling te plaatsen want ja misschien wist hij het niet hé, maar als hij hem dan vervolgens weer aanbied met “alleen verzenden” en dan nu op marktplaats vind ik dat no respect, want nu weet hij wel zeker dat deze defect is. En helaas kan ik de mensen niet behoeden op wat voor schade de cpu kan aanrichten op MP dus daarom op tweakers.

[ Voor 25% gewijzigd door Rannaa op 19-11-2024 17:45 ]