Voor sint/ kerst/ verjaardag wil ik voor mijn zoon van bijna 14 jaar een game pc kopen. Het moet een systeem zijn met een niet te ruim budget, liefst een systeem dat al in elkaar is gezet en waar hij in de toekomst door upgrades nog even mee vooruit kan. We zagen een Xenith essential, maar mij zegt het niets dus graag feedback van mensen die er meer verstand van hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
schoolwerk, youtube, gamen voor mijn zoon
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ddr 5 ivm futureproof (aldus mijn zoon)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn zoon wil geen Intel, daar is hij heel duidelijk in (?!)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen lichtbak, gewoon een nette eenvoudig ogende pc is prima. Een reeds gebouwd kant en klaar systeem met windows 11 heeft de voorkeur
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons? Graag feedback op het systeem dat we nu op het oog hebben, de Xenith Essential Stealth Ti - Ryzen 5 7600 van Azerty. Is dit een goede deal of om een bepaalde reden zeer af te raden
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
schoolwerk, youtube, gamen voor mijn zoon
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ddr 5 ivm futureproof (aldus mijn zoon)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn zoon wil geen Intel, daar is hij heel duidelijk in (?!)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen lichtbak, gewoon een nette eenvoudig ogende pc is prima. Een reeds gebouwd kant en klaar systeem met windows 11 heeft de voorkeur
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons? Graag feedback op het systeem dat we nu op het oog hebben, de Xenith Essential Stealth Ti - Ryzen 5 7600 van Azerty. Is dit een goede deal of om een bepaalde reden zeer af te raden