zoekt een mooie tv

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolling s
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-01 02:24
k ben op zoek naar een goede tv minimaal 65 inch mag ook groter zijn vooral voor films en soms te gamen maar niet te veel.

Ik zoek een?
Als het maar geen Samsung is ben daar klaar mee

Wat is je budget?
tussen de 2500 3500 of iets

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
gewoon tv kijken, films en ooit gamen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dit kan je toch prima in de Pricewatch zetten om zelf met eerste ideetjes te komen? Met het budget kun je prima een LG C3 scoren van vorig jaar,, of de nieuwe van dit jaar wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:07
Je kan in de pricewatch niet filteren op "soms gamen maar niet te veel". ;)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:52
uitvoering: LG OLED evo M3 83" Zwart

Zwaar afgeprijsd, zover ik heb kunnen lezen een goede keuze.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@rolling s Bij het openen van je topic vond je een aantal vragen die je zo in kon vullen. Om de een of andere reden heb je de laatste 2 vragen maar weggelaten, dat zijn wel de belangrijkste:
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Omdat je die laatste twee niet hebt ingevuld gaat deze vraag een opsomming van modellen worden, die je misschien allemaal niet wilt. Daarom even een shortlist maken en die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:39

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Het is teleurstellend hoe vaak ik onderwerpen op slot moet gooien omdat er elk spoor van eigen inzet ontbreekt. Instructies bij het plaatsen van een nieuw bericht niet duidelijk? Het valt niet op dat een onderwerp zonder eigen inzet onmiddellijk gesloten wordt op de forums?

En ja, die eigen inzet is het noodzakelijk, want je ziet hier al aan de reacties wat er gebeurt. Mensen hebben enige houvast nodig om te kunnen adviseren, als geen houvast geeft, krijg je geen goede antwoorden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qhzMtEF8tsaaRb4n_MMyL0sp1YE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/knYE6ibgwINbteZkiZaOfQhq.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.