Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Edit:
Even snel gezocht, maar bij bijvoorbeeld deze domme thermostaat kan je er een weekrooster in zetten: https://www.hornbach.nl/p...-uit-th8200g1004/8828402/
Zal ongetwijfeld ook nog goedkoper kunnen.
[ Voor 34% gewijzigd door TommieW op 16-11-2024 23:05 ]
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Maar je thermostaat blijft dan verder wel oldskool aan de muur hangen waarmee je eventueel ook je temperatuur kan instellen.
Goede modulerende thermostaat met app en internetverbinding. Geen abonnement of heel ecosysteem dat je erbij krijgt.
[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 17-11-2024 08:13 ]
PSN: Shiver23
Ex-T6 gebruiker hier: don'tShiver23 schreef op zondag 17 november 2024 @ 08:12:
Ik denk dat Honeywell Lyric T6 prima is voor wat je zoekt.
Goede modulerende thermostaat met app en internetverbinding. Geen abonnement of heel ecosysteem dat je erbij krijgt.
Lees mijn review en vele gelijkwaardige reviews: antieke app die voor geen meter werkt en hij besluit soms random je huis tot 30 graden te gaan verwarmen
uitvoering: Honeywell Lyric T6 (Zwart)
Try SCE to Aux
Ik heb 'm hier in Home Assistant geïntegreerd, maar het ding heeft ook een webinterface.
Huh? Ik heb er zelf een, en meerdere geïnstalleerd en dit ding werkt echt top, zou hem zeker aanbevelen over een Nest. Is jouw ervaring met de Android app?ImNotnoa schreef op zondag 17 november 2024 @ 08:28:
[...]
Ex-T6 gebruiker hier: don't
Lees mijn review en vele gelijkwaardige reviews: antieke app die voor geen meter werkt en hij besluit soms random je huis tot 30 graden te gaan verwarmen
Interessant, die kende ik nog niet. Dan hoef ik alleen een Gateway en laat ik de Honeywell hangen. Alleen zeer slechte reviews van de app.Beekforel schreef op zondag 17 november 2024 @ 09:28:
Intergas InComfort ertussen zetten? Dat kan gewoon aan een Honeywell Round.
Hier ook de intergas gateway (i.c.m. Intergas ketel en Intergas thermostaat), werkt echt top. De app is wel recent vernieuwd (half jaar geleden schat ik), voor die tijd kwamen er nog wel eens sporadisch gekke dingen voor sinds die tijd niet meer. Integratie met home assistant werkt ook goed. De app zelf is verder prima, geen 48 menus diep oid om iets in te stellen en zeer overzichtelijk in gebruik.THE_BASE schreef op zondag 17 november 2024 @ 09:38:
[...]
Interessant, die kende ik nog niet. Dan hoef ik alleen een Gateway en laat ik de Honeywell hangen. Alleen zeer slechte reviews van de app.
Ik heb hem zelf al jaren. En ik herken dit niet. (Android) app werkt naar behoren.ImNotnoa schreef op zondag 17 november 2024 @ 08:28:
[...]
Ex-T6 gebruiker hier: don't
PSN: Shiver23
Is de thermostaat van Intergas dan noodzakelijk? Niet dat die van Honeywell nou zo mooi is, maar als ik daar verder niet meer aan zit…melcon schreef op zondag 17 november 2024 @ 09:48:
[...]
Hier ook de intergas gateway (i.c.m. Intergas ketel en Intergas thermostaat), werkt echt top. De app is wel recent vernieuwd (half jaar geleden schat ik), voor die tijd kwamen er nog wel eens sporadisch gekke dingen voor sinds die tijd niet meer. Integratie met home assistant werkt ook goed. De app zelf is verder prima, geen 48 menus diep oid om iets in te stellen en zeer overzichtelijk in gebruik.
Zolang er geen zoneklep op de vloerverwarming zit kan het prima met de tado. Je kan ook een V3 set op marktplaats kopen. Werkt hier al jaren zonder problemen.THE_BASE schreef op zondag 17 november 2024 @ 08:03:
In principe wel, maar dan wel op afstand in te zien/te bedienen. Dus wel slim genoeg, maar geen poespas. De Tado X komt denk ik in de buurt, maar zit met die extensie die eventueel nodig lijkt te zijn voor de vloerverwarming. Al denk ik dat er nu toch ook geen extra koppeling zit tussen wandbediening Honeywell en vloerverwarming. Maar wellicht is dat een vraag voor het Tado topic.
EV: Tesla M3 LR, PV: Zuid-West 7025Wp, Verwarmen: Adlår Castra Aurora 2 6kW warmtepomp + Daikin 3MXM68 - 5kW woonkamer - 2,5 slaapkamers, SWW: Atlantic Explorer V4 270L
Zoals Beekforel al schreef, hij werkt ook met de honeywell thermostaat.THE_BASE schreef op zondag 17 november 2024 @ 12:55:
[...]
Is de thermostaat van Intergas dan noodzakelijk? Niet dat die van Honeywell nou zo mooi is, maar als ik daar verder niet meer aan zit…
"De Intergas Gateway werkt alleen naar behoren samen met de Intergas Comfort Touch Thermostaat en daarnaast met de Honeywell Round Modulation en Honeywell Round RF (T87RF2025) thermostaten."