Ik ben op zoek naar een goede set speakers voor mijn desk setup, die ik zowel voor mijn gamesetup als tijdens mijn thuiswerkdagen wil gebruiken. Momenteel twijfel ik tussen de Audioengine A2+ en de Edifier QD65, maar ik lees op internet veel verschillende meningen over deze modellen. Graag ontvang ik advies of er betere opties zijn in dezelfde prijsklasse, of welke van deze twee jullie zouden aanraden.
Ik zoek een?
Set speakers voor mijn desk setup (+eventuele sub).
Wat is je budget?
Afhankelijk van of ik ze met of zonder sub koop, maar inclusief de sub rond de 600 euro en zonder sub tussen de 300-400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik sluit de speakers aan op mijn monitor en wil ze gebruiken voor zowel mijn gamesetup (Windows pc) als tijdens mijn thuiswerkdagen Windows- & Apple laptop.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel momenteel tussen de audioengine A2+ en de Edifier QR65. Beide lijken me interessante opties (met hun eigen subs). Mocht er een beter alternatief zijn, dan sta ik daar uiteraard voor open.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik lees op het internet veel verschillende verhalen over deze speakers en weet daardoor niet wat nu de beste keuze is. Daarnaast vraag ik me af of er in deze prijsklasse misschien nog betere opties zijn die ik over het hoofd heb gezien. Alle tips en adviezen zijn welkom!
Super bedankt voor jullie hulp!
Ik zoek een?
Set speakers voor mijn desk setup (+eventuele sub).
Wat is je budget?
Afhankelijk van of ik ze met of zonder sub koop, maar inclusief de sub rond de 600 euro en zonder sub tussen de 300-400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik sluit de speakers aan op mijn monitor en wil ze gebruiken voor zowel mijn gamesetup (Windows pc) als tijdens mijn thuiswerkdagen Windows- & Apple laptop.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel momenteel tussen de audioengine A2+ en de Edifier QR65. Beide lijken me interessante opties (met hun eigen subs). Mocht er een beter alternatief zijn, dan sta ik daar uiteraard voor open.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik lees op het internet veel verschillende verhalen over deze speakers en weet daardoor niet wat nu de beste keuze is. Daarnaast vraag ik me af of er in deze prijsklasse misschien nog betere opties zijn die ik over het hoofd heb gezien. Alle tips en adviezen zijn welkom!
Super bedankt voor jullie hulp!