Ik ben zojuist door veel frustratie heen gelopen om een simpele code van een blikje in te wisselen op COD BO6. Bij deze wil ik mijn ervaring delen om misschien een ander te helpen.
Vooraf informatie:
* Bepaalde Monster Energy blikjes doen hier aan mee, dit zijn de volgende:Monster Energy x Call of Duty Original Green 500ml (zwarte ringtrekker)
Monster Energy Ultra White 500ml (zwarte ringtrekker)
Monster Energy Juiced Mango Loco 500ml (zwarte ringtrekker)
Monster Energy Green Zero Sugar 500ml (zwarte ringtrekker)
* Je moet een apart account aanmaken op de actiewebsite.
Bij https://callofduty.monsterenergy.com/nl-nl/ kom je op een inlog scherm. DIT IS NIET JE ACTIVISION ACCOUNT! Ze hebben het namelijk moeilijker gemaakt

* Je browser maakt uit?
De eerste keer dat ik een code wou invoeren gebruikte ik mijn standaardbrowser Brave. Ik kon niet inloggen, regristreren of contact opnemen. Toen ik Microsoft Edge gebruikte, zag ik een reCAPTCHA tevoorschijn komen. Als je browser geen reCAPTCHA laat zien, probeer een ander (bijv. Edge).
Screenshot Brave
:strip_exif()/f/image/uFnLLvtsvls8DreSocQ4Phwr.png?f=user_large)
Screenshot Edge
:strip_exif()/f/image/X2fAgZRBm8q0To7cP2mjQiZ2.png?f=user_large)
Hoe voeg ik mijn code toe?
Deze zit natuurlijk in je lipje zoals beschreven. Als je een account gemaakt hebt op https://callofduty.monsterenergy.com/nl-nl/ kun je vervolgens de code invoeren.:strip_exif()/f/image/VRqdT7AzpP7Y3nmGWY3RneOf.png?f=user_large)
Hierna ga je naar het 'Mijn Codes' tabje bovenin. Hier kun je kiezen welke in-game item je wilt ontgrendelen, hier krijg je vervolgens een echte activeerbare COD code voor. Bij de Call of Duty website-link kun je deze inwisselen en daarna is het toegevoegd aan je account.
:strip_exif()/f/image/Q4FDh6WOQ1wDIjV07vZl6xQk.png?f=user_large)
Ik hoop zo een beetje jullie geholpen te hebben als jullie hetzelfde probleem hadden als ik (niet wetend dat je een apart account ervoor moet maken en browsers die kunnen verschillen). Voor meer vragen sta ik open