Active topics tijd verlagen....

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Hoewel de titel een beetje misleidend is gaat het hier niet om active topics zelf maar om actieve topics in de forumviews.

Sommige forums zitten erg vol de laatste tijd, dwz dat er enorme lijsten zijn met topics bij sommige forums. Dit komt natuurlijk door de enorme toestroom van users de laatste paar maanden.

Misschien is het een goed idee om ipv de topics van 1 dag oud 'slechts' de topics van een halve dag oud te laten zien. Als ik me niet vergis is dit een feature van Topix, eerder dacht ik dat Gadget Talk bijvoorbeeld op 2 dagen stond ingesteld, nu is het in ieder geval 1.

Het gaat vooral om deze fora:

[forum=6]
[forum=7]
[forum=8]
[forum=14]
[forum=11]
[forum=10]

Verwijderd

Misschien iets voor een prefs-setting of zo?

Verwijderd

Ik denk dat dit een heel goed idee is, misschien ook gelijk een mogelijkheid die tijd als user op te geven, en de actice topics laten zien, maar alleen de fora van jouw keuze, zodat je voor jou niet erg interessante fora 'uit kan zetten'.
Maar inderdaad, meer dan 1000 active topics iedere keer, dat kan veel minder, er zijn niet veel mensen die daar doorheen bladeren.

• Dennis
Op donderdag 13 september 2001 16:29 schreef HlpDsK het volgende:
Misschien iets voor een prefs-setting of zo?
Hmmm das ook een goeie ja. Maar dan zit je ook weer met MED forum, als je dan nèt iets mist oid...

Feit is gewoon dat de lijsten nu ongelooflijk lang zijn, soms wel eens irritant.

• Dennis
Op donderdag 13 september 2001 16:29 schreef Cheatah het volgende:
Ik denk dat dit een heel goed idee is, misschien ook gelijk een mogelijkheid die tijd als user op te geven, en de actice topics laten zien, maar alleen de fora van jouw keuze, zodat je voor jou niet erg interessante fora 'uit kan zetten'.
Maar inderdaad, meer dan 1000 active topics iedere keer, dat kan veel minder, er zijn niet veel mensen die daar doorheen bladeren.
Je leest niet eens de eerste zin van mn post. |:( |:(
Ik zeg het nog zo duidelijk! |:( |:(

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 16:31 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Je leest niet eens de eerste zin van mn post. |:( |:(
Ik zeg het nog zo duidelijk! |:( |:(
idd |:( ik moet echt eens leren te lezen, dit leek inderdaad nergens op :z

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 16:30 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Hmmm das ook een goeie ja. Maar dan zit je ook weer met MED forum, als je dan nèt iets mist oid...

Feit is gewoon dat de lijsten nu ongelooflijk lang zijn, soms wel eens irritant.
Je moet ook niet jezelf blindstaren op de active list. Ik gebruik heel dat ding niet eens.

Je moet gewoon zelf af en toe binnenwandelen in het MF, dan mis je niks. Als er iets is veranderd zal er ongetwijfeld daar iets over te vinden zijn

• Dennis
Op donderdag 13 september 2001 16:37 schreef HlpDsK het volgende:
Je moet ook niet jezelf blindstaren op de active list. Ik gebruik heel dat ding niet eens.

Je moet gewoon zelf af en toe binnenwandelen in het MF, dan mis je niks. Als er iets is veranderd zal er ongetwijfeld daar iets over te vinden zijn
Ook jij leest mn eerste post niet eens... net als Cheatah.
Ga je schamen jij :(

En zijn er nog meer mensen die hier iets over willen zeggen.
DIE MENSEN MOETEN WEL FF MN EERSTE POST LEZEN

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op donderdag 13 september 2001 20:06 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ook jij leest mn eerste post niet eens... net als Cheatah.
Ga je schamen jij :(

En zijn er nog meer mensen die hier iets over willen zeggen.
DIE MENSEN MOETEN WEL FF MN EERSTE POST LEZEN
ja in P&W heb ik nu ook de hele lijst rood terwijl er al veel oude topics tussen staan

(zo goed?) :P

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Dennis
Ook ff schoppen :P
Tjeemie, Dave krijgt het nog druk :+

Verwijderd

Ik vind het een slecht idee... ik gebruik de search namelijk vaak om de topics waarin ik iets gepost heb op te zoeken en afentoe zie ik dan toch weer onderaan de pagina met zoekresultaten opeens weer een rood mapje staan dat er weer iemand heeft geantwoord. Als dat rode al binnen een half uurtje verdwijnt is de kans veel kleiner dat ik het nog zie. Ik heb liever dat ze wat langer rood blijven want dat valt mooi op want ik ga echt niet de tijden en data van al die topics controleren omdat ik misschien een rood topicje over het hoofd gezien heb wat ondertussen weer geel is geworden. Das natuurlijk een erg persoonlijke mening, maar bovendien bevordert dit denk ik het omhoog schoppen...

• Dennis
Op vrijdag 28 september 2001 16:35 schreef PsyFlux het volgende:
Ik vind het een slecht idee... ik gebruik de search namelijk vaak om de topics waarin ik iets gepost heb op te zoeken en afentoe zie ik dan toch weer onderaan de pagina met zoekresultaten opeens weer een rood mapje staan dat er weer iemand heeft geantwoord. Als dat rode al binnen een half uurtje verdwijnt is de kans veel kleiner dat ik het nog zie. Ik heb liever dat ze wat langer rood blijven want dat valt mooi op want ik ga echt niet de tijden en data van al die topics controleren omdat ik misschien een rood topicje over het hoofd gezien heb wat ondertussen weer geel is geworden. Das natuurlijk een erg persoonlijke mening, maar bovendien bevordert dit denk ik het omhoog schoppen...
Dat bedoel ik niet :)
Ik bedoel het aantal topics dat je gewoon ziet op een forumindex. Nu zijn dat enorme lijsten...
Pagina: 1