Goedkoop bellen vanuit Thailand naar vaste telefoon NL

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20:33

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
Over een maand vertrekken wij voor langere periode naar Thailand
Ik heb voor daar een Thaise simcard met een Thais nummer.

Ik wil graag bellen met mijn ouders in Nederland. Die zijn op leeftijd en hebben alleen een vaste telefoonaansluiting. Internet en een GSM zijn voor hen onbekend terrein en ze zijn te oud om het nog te leren.

Bestaat er een app waarmee ik vanuit Thailand gratis of voor weinig naar een Nederlands vast nummer kan bellen?
Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UP Rdam West
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:40
Voipbuster 10 euro opwaarderen en dan 5000 minuten https://www.voipbuster.com/calling_rates.

[ Voor 78% gewijzigd door UP Rdam West op 16-11-2024 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
Ik moet de site effe goed doorspitten. Is voor mij ook nog een beetje hocus pocus.
Ik zie dat ik voor 10 per maand inderdaad een subscription kan nemen. Anders is het 15 cent per minuut vanuit Thailand naar een Nederlandse landlijn, begrijp ik.

Ook is me nog niet duidelijk of ik via mijn GSM kan bellen, of via mijn laptop.
EDIT: Ik zie ook een button voor telefoon.

[ Voor 11% gewijzigd door Rzaan op 16-11-2024 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ja een voip oplossing, als je een M365 abbo hebt heb je 60min gratis Skype per gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:22
Eventueel gewoon via Skype naar Nederland bellen? https://www.skype.com/nl/international-calls/Netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
Kan ik ook nog doen.
Maar ik dacht dat er wellicht nog een handigere mogelijkheid is. Skype heb ik echt al jarenlang niet meer gebruikt. Moet ik weer even inkomen. Kijken of ik dat ook op mijn telefoon krijg.

EDIT: Als ik snel je link bekijk @Stroopwafels dan lijkt me skype nog de meest gebruiksvriendelijke manier. Misschien niet de goedkoopste, maar kost geen kapitalen.

[ Voor 16% gewijzigd door Rzaan op 16-11-2024 14:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@Rzaan https://www.cheapconnect.nl/tarieven/ is ook een optie. Je moet dan wel een SIP VOIP cliënt app draaien op je mobiele telefoon en/of laptop. Anders dan bij Voipbuster heb je dan ook een vast nummer waarop je gebeld kan worden mocht dat relevant zijn, geen idee of Skype dat namelijk ondersteund.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ah wat zonder dat ik het zo laat zie.

Ik woon hier al 3 plus jaar en ik gebruik altijd MyTello wat werkt met een thaist telefoonnummer (wat je sowieso hebt aanschaft als je hier aankomt op het vliegveld) vervolgens stort je paar honderd baht en daarmee kun jij enorm lang bellen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
yared schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:49:
Ah wat zonder dat ik het zo laat zie.

Ik woon hier al 3 plus jaar en ik gebruik altijd MyTello wat werkt met een thaist telefoonnummer (wat je sowieso hebt aanschaft als je hier aankomt op het vliegveld) vervolgens stort je paar honderd baht en daarmee kun jij enorm lang bellen.
Ik kende het niet, maar ik zie dat gewoon naar Nederland kunt bellen tegen een redelijk normaal tarief.

Ik heb Thais nummer en Thaise bankrekening, dus moet lukken, denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricTC
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-05 16:54
Met ais en een 003 prefix kan je zonde app redelijk goedkoop bellen

https://www.ais.th/en/con...al/international-call/003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Toch zou ik gewoon een VOIP telefoon kopen en een abo erbij nemen. Kun je ook voordelig gebeld worden vanuit Nederland.
Pagina: 1