Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetVarken
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-06 21:24
Hallo,

Ik heb nog een oude Kaiboer H 1055 mediaplayer waarmee ik films afspeel op een even oude TV.

De laatst tijd krijg ik bij sommige films geen beeld meer, wel geluid en ondertiteling.

Na wat zoekwerk denk ik dat het komt dat deze oude player waarschijnlijk.geen H265 HECV bestanden kan lezen.

Vraag: wat is een goede, goedkope externe mediaplayer die dat wel kan?

bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik denk zo’n beetje alles wat je nu nieuw koopt. Speels eens met de filters van de Pricewatch.

categorie: Mediaspelers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is goedkoop en wat heb je zelf al gevonden? HEVC zegt overigens niets/weinig over de details van jouw bestanden. Ik ga er even vanuit dat je HDR10+ en/of DV wil afspelen en dan kan je eigenlijk uit de voeten met elke "bekende" Android mediabox en de meest bekende zijn Google Streamer & Nvidia Shield

Maar ja, met een oude TV (wat is oud???) is het gokken wat je nu wil of wat dat ding zelf aan kan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetVarken
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-06 21:24
Hallo,

Ik ben niet zo bekend meer met de materie.

Die ik nu gebruik heeft in ieder geval niks met streamen te maken.
Het is een player met een eigen voeding die ik via een HDMI kabel met de TV verbind.
Vervolgens koppel ik een externe harde schijf ( met daarop de films) aan de player en dan kan ik de films kijken.

Goedkoop is een euro of 70 of minder.

[ Voor 5% gewijzigd door VetVarken op 16-11-2024 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:49

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Deze discussie wordt gesloten. Allereerst wordt er gevraagd om aankoopadvies, en daar is een apart forum voor. Ik ga dit evenwel ook niet verplaatsen, want er is niet voldaan aan de vereiste van eigen inzet. Als je een nieuw onderwerp start, dan staat er in het sjabloon "wat heb je zelf al gevonden". Dat is absoluut essentieel voor lezers van je bericht om te weten waarom je bepaalde apparaten wel of niet koopt en daarom een zinnig antwoord te kunnen geven op de vraag.

Dit topic is gesloten.