Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 15:12
Ik wil een nieuwe tablet kopen, voor doorsnee zaken zoals krant/ebooks lezen, spelletje spelen, etc.
Mijn oog is gevallen op een Xiaomi Pad 7, welke recent is uitgekomen en nog niet in NL kan worden gekocht. Overweeg mogelijk ook nog wel een alternatief, maar heb er nog geen op het oog. Ik heb er tussen de 300 en 400 euro voor over.

Ik lees positieve ervaringen over de volgende site: https://tradingshenzhen.c...pro/xiaomi-pad-7-8gb128gb. iemand hier ervaring mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 07:36

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. Aankoopadvies en het shopping forum is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje. Je kunt uiteraard altijd een verzoek indienen om een shop toe te voegen aan de ShopReview.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 16-11-2024 11:08 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.