Wat ga je met je laptop doen?
De laptop van mijn moeder draait op Win7. Veel dingen lukken (daarom) niet meer. Je kan bijv. geen Firefox meer installeren, om maar iets te noemen.
Ik probeer een laptop ter vervanging te vinden.
Liefst met Windows 11 Pro, omdat dat flexibeler is dan Home.
Een 17" of groter. Liefst mat scherm. Sterke scharnieren.
32 GB memory, omdat de laptop dan langer mee gaat.
Ze doet geen games.
Werkt met (veel) foto's, en met PaintShopPro7 (nieuwere versies zijn veel trager en bieden geen meerwaarde voor wat ze nodig heeft). En verder gmail / internet. Verder geen zware apps.
Nog niet gekeken of de "Acer Aspire 5 A517-58GM" mat is, maar dat is de enige die uit mijn pricewatch rolt (althans onder de 1500 euro). Doe ik iets verkeerd; is er echt zo weinig keuze met bovenstaande eisen?
Wat is je budget?
Ik had het over minimaal 1200. Dat vond ze al teveel
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple.
De laptop van mijn moeder draait op Win7. Veel dingen lukken (daarom) niet meer. Je kan bijv. geen Firefox meer installeren, om maar iets te noemen.
Ik probeer een laptop ter vervanging te vinden.
Liefst met Windows 11 Pro, omdat dat flexibeler is dan Home.
Een 17" of groter. Liefst mat scherm. Sterke scharnieren.
32 GB memory, omdat de laptop dan langer mee gaat.
Ze doet geen games.
Werkt met (veel) foto's, en met PaintShopPro7 (nieuwere versies zijn veel trager en bieden geen meerwaarde voor wat ze nodig heeft). En verder gmail / internet. Verder geen zware apps.
Nog niet gekeken of de "Acer Aspire 5 A517-58GM" mat is, maar dat is de enige die uit mijn pricewatch rolt (althans onder de 1500 euro). Doe ik iets verkeerd; is er echt zo weinig keuze met bovenstaande eisen?
Wat is je budget?
Ik had het over minimaal 1200. Dat vond ze al teveel
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple.