Force feedback stuurknuppel

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 13:29
Ik ben FlightSim idioot en vraag me af of er een force feedback stuurknuppel bestaat. Ik heb topics & het net doorgespit, maar helaas: nada :'(

Hebben jullie meer info? Thanx!

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

• jedel
  • Laatst online: 09-02 20:54

jedel

Kevlar

tuurlijk
van microsoft en ook wel van guillemmot, 3en misschien ook nog wel van een ander

nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)

Verwijderd

Damn hee... Wel een van een "Sidewinder" gehoord? Kheb er hier eentje staan, leuk speelgoed, gebruik hem nooit ;)

Verwijderd

What is er leuk aan flight sim dan :?
Of ga je die ramp na spelen |:(

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 17:16 schreef ybraat het volgende:
What is er leuk aan flight sim dan :?
Of ga je die ramp na spelen |:(
wat een idiote opmerking |:( Zo kan je elk spel in twijfel trekken hoor, wat is leuk aan Doom anyway? killing people?

• Haaguit
  • Laatst online: 05-07 13:29
Ik heb het niet over een JOYSTICK maar over een STUURKNUPPEL. 2 hele verschillende dingen. Force feedback joystick is oud nieuws, maar voor een die hard flightsim speler is een stuurknuppel toch wat leuker.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:20

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op vrijdag 14 september 2001 08:39 schreef Haaguit het volgende:
Ik heb het niet over een JOYSTICK maar over een STUURKNUPPEL. 2 hele verschillende dingen. Force feedback joystick is oud nieuws, maar voor een die hard flightsim speler is een stuurknuppel toch wat leuker.
Jaja, alle ogen zijn nu op je gericht. We houden je in de gaten.

Gisteren ook al een kerel in de winkel.. "Njah, heeft u ook vliegsticks?" Ik zo, wat zijn wij van plan? Hij weer " 'k weet het, het lijkt een beetje cru, maarjah... " Maargoed... was een grapje natuurlijk. Geen id welke goed is.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Zeg dan meteen Yoke!!!! Zo heet dat! :(

Dan kun je op google zoeken en krijg je http://www.feather-technology.com/bkose/page_4.htm . *D

Verwijderd

Voor Ace Combat 4 wordt een Force feedback stuurknuppel uitgeven. weet wel niet of dit een pc of ps2 games is.

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

mmm iets als de thrustmaster ( geloof ik ) top gun afterburner maar dan FFB met FFB throttle ook is meer wat ie bedoelt denk ik. Wel meer knoppen dan de topgun afterburner dan ook wel nodig btw.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Een stuurknuppel is wat anders dan een joystick. Een joystick is een knuppel die je met 1 hand moet bedienen, een stuurknuppel kan je met beide handen bedienen meer als een stuur zoals je dat in een auto ziet, uit de opmerkingen blijkt dat niet iedereen een idee heeft wat er in een cockpit van een verkeersvliegtuig staat.... no offense...

Verwijderd

Het probleem is toch al opgelost. Volgende keer in google zoeken op YOKE en FORCE FEEDBACK!!!!!

Slotje?

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-08 21:15
idd een Yoke,stond er vorige week eentje te koop op marktplaats.
Kweet alleen niet of er Force-feedback op zit....

Edit:ik zie dat er nu weer een te koop is.

.

Pagina: 1