App fotos: Hoe kan ik de "Bibliotheek" daar wegkrijgen ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geisink
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 22-11-2024
Mijn vraag:
Ik bewaar al mijn fotos op de PC netjes in mappen. Met Itunes zet ik deze fotos (15.000 stuks) over naar mijn Iphone. In de Foto app onder"Van Mijn Mac" zijn deze 15.000 fotos dan te zien. Dit is prima. Echter als ik de Foto app oproep, Krijg ik als allereerste de "Bibliotheek" te zien met daarin 15.000 fotos, die ik dan helemaal moet doorscrollen om bij "Van Mijn Mac" te komen. En dat is heel lastig. Ik wil gewoon die bibliotheek weghebben. Hoe doe ik dat ? (ik gebruik de Icloud NIET)
...

...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46
Er stonden nog twee vragen in het template, als je die niet invult moeten wij gaan gokken welke iPhone met welke iOS versie het om gaat. Ik gok alleen dat het antwoord 'NIET' gaat zijn, aangezien je het over de standaard bibliotheek hebt met de foto's die je met je telefoon hebt gemaakt. Als je nou op de nieuwste iOS versie zit dan kan je zaken in je Foto's app ordenen, maar ja... dat weten we nu niet.

Zie ook hier: https://support.apple.com...e/iphone/iphc259d0ac7/ios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geisink
Sorry voor de late reactie. Ik heb een Iphone 12PRO en IOS 18.1. In de nieuwe optie onderaan "Pas aan en wijzig volgorde heb ik alleen Van MIJN MAC aangevinkt en deze optie bovenaan gezet. Heeft echter geen effekt.Ik moet eerst die 15000 fotos doorscrollen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46
Ik snap het probleem nog steeds niet goed. Als je omlaag veegt ga je terug in de tijd en scroll je door je hele collectie met foto's op je telefoon heen. Als je omhoog veegt kom je favorieten tegen, albums e.d. Horen de foto's van je Mac niet daar tussen te staan als collectie? Voeg eens wat screenshots toe die laten zien hoe het er bij jou uitziet.

En heb je dit ook al voorgelegd aan de support van Apple? Die zijn er natuurlijk ook voor dit soort vragen...

• geisink
Ik zal het wat beter uitleggen. Ik heb alleen VAN MIJN MAC aangevinkt. Ik ben alleen geinteresseeerd in de fotos die ik zelf gemaakt heb en in de fotos die ik met Itunes van mijn PC geimporteerd heb. Dus als ik op FOTOS klik wil ik een bibliotheek zien met alleen de door mij gemaakte fotos en daarna de fotos"van mijn Mac". Blijkbaar horen de 15.000 geimporteerde fotos ook tot de Foto Bibliotheek. En dat vind ik lastig

• geisink
Maar ik zal het voorleggen aan de apple support.

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:23
geisink schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:20:
Ik zal het wat beter uitleggen. Ik heb alleen VAN MIJN MAC aangevinkt. Ik ben alleen geinteresseeerd in de fotos die ik zelf gemaakt heb en in de fotos die ik met Itunes van mijn PC geimporteerd heb. Dus als ik op FOTOS klik wil ik een bibliotheek zien met alleen de door mij gemaakte fotos en daarna de fotos"van mijn Mac". Blijkbaar horen de 15.000 geimporteerde fotos ook tot de Foto Bibliotheek. En dat vind ik lastig
Ik ben bang dat wat je wilt niet is hoe het volgens Apple werkt. Je wilt de geimporteerde foto's enkel zien in hun eigen mapje en niet in het overzicht met alle foto's. de opties voor het ordenen zijn enkel voor categorieën die onder het overzicht van alle foto's getoond worden. Maar het bibliotheek overzicht is eigenlijk gewoon alle foto's die in de foto's app zijn opgeslagen.

Als het goed is zou de foto's app wel altijd moeten openen onderaan de lijst met alle foto's dus zou je niet alles voorbij hoeven scrollen om bij de rest van de app te kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door SacredRose op 21-11-2024 11:36 ]

Pagina: 1