Vraag

• wvh123
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-02 21:19
Mijn vraag
... Hoe werkt de Denon Home 150 samen met Google Assistent? Ik lees veel tegenstrijdige verhalen over Google Assistent, volgens de ene werkt Google Assistent niet, volgens de andere weer wel. Ik wil graag de Denon 150 aanschaffen maar daarmee (via Google Assistent) ook mijn lichten aansturen. Kan de Denon Home 150 dit?

Relevante software en hardware die ik gebruik
... Google Assistent - Smart lights van Ziggo

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Veeeeeeel googlen

Beste antwoord (via wvh123 op 16-11-2024 15:11)

• verjager
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Nee, je kunt wel met Google Home de Denon 150 bedienen maar niet andersom.
Wat is Google Assistant en wat doet het?
Met de Google Assistant kun je antwoorden krijgen en dingen gedaan krijgen met meer dan een miljoen acties met alleen je stem. We ondersteunen het niet om Google te vragen muziek af te spelen op een HEOS Built-in apparaat, we kunnen het alleen bedienen nadat het al speelt.
Wel kun je Alexa toevoegen als spraakassistent, maar dan moet je dus van daaruit je lampen kunnen bedienen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• verjager
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Nee, je kunt wel met Google Home de Denon 150 bedienen maar niet andersom.
Wat is Google Assistant en wat doet het?
Met de Google Assistant kun je antwoorden krijgen en dingen gedaan krijgen met meer dan een miljoen acties met alleen je stem. We ondersteunen het niet om Google te vragen muziek af te spelen op een HEOS Built-in apparaat, we kunnen het alleen bedienen nadat het al speelt.
Wel kun je Alexa toevoegen als spraakassistent, maar dan moet je dus van daaruit je lampen kunnen bedienen.