Drivers - Cisco Catalyst 2960X-24PS-L Switch

Pagina: 1
Acties:

• Hans85
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 14-11-2024
Beste,

Ik heb voor bij mijn thuis persoonlijke een tweedehandse Catalyst 2960X-24PS-L Switch gekocht om thuis op mijn netwerk in te stellen. Helaas staan de gegevens (passwoorden, gebruikersnamen, etc) van de vorige eigenaar er nog op waardoor ik niets kan.

Ik heb de drivers voor mijn IOS, Windows en / of Linux proberen te downloaden maar daarvoor moet ik een zakelijk account hebben terwijl ik geen bedrijf heb. Wie kan mij helpen aan deze software?

Hoop dat iemand mij kan helpen,

Vriendelijke groet,

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Kun je dat ding niet gewoon resetten?

https://niksec.com/how-to...tches-to-factory-default/

• Hans85
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 14-11-2024
Nee helaas kan dat niet, daarvoor moet ik kunnen inloggen, maar kom niet verder dan hem aansluiten op mijn netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-janssen
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-09 20:22
Je zou een heel eind moeten kunnen komen met: https://www.cisco.com/c/e...able%20to%20the%20switch.

Wat je nog kan proberen:

User:enable_15
Pass: cisco OF enable_15 OF “leeg een enter geven”

User: cisco
Pass: cisco

Dit zijn combinaties die ik in het veld nog wel eens gezien heb als default of semi default.

[ Voor 32% gewijzigd door k-janssen op 24-11-2024 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

nelizmastr

Goed wies kapot

Vraag het de verkoper anders eens? Niet heel keurig dat hij zijn config en inlog niet wist.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-janssen
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-09 20:22
nelizmastr schreef op zondag 24 november 2024 @ 21:25:
Vraag het de verkoper anders eens? Niet heel keurig dat hij zijn config en inlog niet wist.
Ach, niet netjes maar ook niet onoverkomelijk, in de link die ik toegevoegd heb is te lezen hoe je er in kan. Zo kan je ook zien wat de switch allemaal gedaan heeft. Mogelijk doe je nog ideeën op.
Pagina: 1