Zelf heb ik mijn ogen momenteel gericht op de 7800 XT, maar een vriend vertelde mij dat ik dan net zo goed een 7900GRE kan halen. Wat ik dus niet zeker weet of dat echt zo is? Ik hoor graag jullie meningen!
Huidige gpu: MSI RTX 2060 Gaming Z
Mobo: Asrock B450 Pro 4
Cpu (voor de upgrade gehaald): Ryzen 7 5700X3D
Ik zoek een?
Videokaart waarmee ik comfortabel 1440p kan spelen, en het liefst mijn refreshrate kan matchen van 144hz.
Wat is je budget?
Ik ben van plan rond de 450 max te zitten, maar stel dat ik bijvoorbeeld hier hoor dat ik toch echt net wat meer moet investeren is dat geen probleem. In de 450 heb ik namelijk nog niet de verkoop van mijn huidige videokaart (MSI RTX 2060 Gaming Z) meegerekend. Ook wacht ik even black friday af om te zien wat er dan op de markt gebeurt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik game nog steeds op een AM4 mobo dus heb onlangs voor deze upgrade alvast een Ryzen 7 57003XD gekocht en een koeler die daar goed bij meedraait. Nu nog de videokaart...
Huidige gpu: MSI RTX 2060 Gaming Z
Mobo: Asrock B450 Pro 4
Cpu (voor de upgrade gehaald): Ryzen 7 5700X3D
Ik zoek een?
Videokaart waarmee ik comfortabel 1440p kan spelen, en het liefst mijn refreshrate kan matchen van 144hz.
Wat is je budget?
Ik ben van plan rond de 450 max te zitten, maar stel dat ik bijvoorbeeld hier hoor dat ik toch echt net wat meer moet investeren is dat geen probleem. In de 450 heb ik namelijk nog niet de verkoop van mijn huidige videokaart (MSI RTX 2060 Gaming Z) meegerekend. Ook wacht ik even black friday af om te zien wat er dan op de markt gebeurt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik game nog steeds op een AM4 mobo dus heb onlangs voor deze upgrade alvast een Ryzen 7 57003XD gekocht en een koeler die daar goed bij meedraait. Nu nog de videokaart...
[ Voor 29% gewijzigd door songason op 14-11-2024 18:13 ]